Klagetråd!

Neh, han skjønte ikke dette :) han var veldig opptatt med å få meg til å føle meg dårlig for at han visste jeg ikke var 100% for at han så den filmen me de, derfor klarte ikke han å kose seg med de.
Årh, det var bare usselt sagt av han! :( mannfolk vil alltid være mannfolk.. blir oppgitt til tider her hjemme også!

Litt bekymring fra meg: jeg er 13+4 men fortsatt bekymret for at baby i magen har det greit. Vi var på ultralyd i uke 10 og alt var tipp topp, men jeg tenker hele tiden hva hvis det har skjedd noe etterpå? Jeg har ikke doppler da jeg er redd jeg kommer til å bli ekstra bekymret og ikke kjenner jeg liv så tidlig. Er irritert jeg skal bekymre meg så mye og ikke klarer å glede meg 110%

Litt bekymring fra meg: jeg er 13+4 men fortsatt bekymret for at baby i magen har det greit. Vi var på ultralyd i uke 10 og alt var tipp topp, men jeg tenker hele tiden hva hvis det har skjedd noe etterpå? Jeg har ikke doppler da jeg er redd jeg kommer til å bli ekstra bekymret og ikke kjenner jeg liv så tidlig. Er irritert jeg skal bekymre meg så mye og ikke klarer å glede meg 110%
Forstår deg! Sånn hadde jeg det helt frem til forrige uke! Først da fikk jeg høre hjertelyden. Roet meg ned etter det. Meeeen.. Nå er jeg litt bekymret igjen da jeg føler magen har stagnert litt, føler meg mindre og mindre gravid :s bestilte meg doppler på lørdag, venter enda i posten på den... alt er sikkert i skjønneste orden hos oss begge, vi må bare slutte å bekymre oss!! :) klem

Dette er ingen klage, men noe jeg får litt hetta av innimellom :P
Det har begynt å gå opp for meg at det faktisk er noen inni magen! Får en litt sånn "å herregud, dette er rart"-opplevelse hver gang jeg tenker på det :P Tenker litt på Alien-filmene :D Haha, så mange rare tanker!

Skjønner hva du mener. Jeg synes det er lenge å vente til oul og på kontroll til legen lyttet de ikke etter hjertelyd. Har nesten lyst å bestille meg enda en privat ul :p

Nå syter jeg litt igjen :p Jeg fikk kur mot uvi på kontroll i uke13, nå 2 uker etter er svaret på dyrkingen kommet og jeg må på ny kur på nye medikament! Legetrollet sa ikke hva som var "feilen" annet enn at den forrige kuren neppe gjorde jobben. Alle andre tester var fine da, mn hvis det er snakk om nyrebekkenbetennelse så ville han vel sagt det? Jeg var på jobb når han ringte og hadde ikke helt tid til å intervjue han :p Får vel ringe han igjen, mn synes han kan være litt mer på tilbudsiden å fortelle hva som feiler systemet :p

Dette er ingen klage, men noe jeg får litt hetta av innimellom :P
Det har begynt å gå opp for meg at det faktisk er noen inni magen! Får en litt sånn "å herregud, dette er rart"-opplevelse hver gang jeg tenker på det :P Tenker litt på Alien-filmene :D Haha, så mange rare tanker!
Haha føler med deg , sa til min kjære at jeg føler meg litt som en alien , heftig rart det kommer et menneske utav dåsa :p

Føler jeg klør overalt, og må tisse hele tiden men føler aldri at jeg får tømt blæren helt (er heldigvis ikke UVI, blitt sjekket for det, bare urinrøret som ligger i klem el noe)... Men er super-irriterende! :/ Hatt noen dager nå hvor jeg ikke har følt meg strålende og gravid :P

Føler jeg klør overalt, og må tisse hele tiden men føler aldri at jeg får tømt blæren helt (er heldigvis ikke UVI, blitt sjekket for det, bare urinrøret som ligger i klem el noe)... Men er super-irriterende! :/ Hatt noen dager nå hvor jeg ikke har følt meg strålende og gravid :P
Sånn er det med min blære også.. må jo tisse 5 min etter jeg har tømt den :p og da føles den stappfull ut! Sjekket for UVI her også, men alt er vist fint der :p

Noen andre som opplever at det stikker innenfor navlen og i området rundt? Jeg merker det av og til. Hmm...

Noen andre som opplever at det stikker innenfor navlen og i området rundt? Jeg merker det av og til. Hmm...

Ja, litt sånn irriterende stikking. Hos meg pleier det å stikke rett over skambenet. Sikkert at livmoren vokser ;)

Skal visst være noen irriterende sympt som gravid også :p Så lei av do-turer og følelse av å måtte tisse konstant :/ Håper livmor kan flytte seg litt opp snart, så den ikke klemmer på alt der nede :p

Hodepinen har meldt sin ankomst idag! :( da vet jeg det blir en laaang dag, som ender med å henge over doskåla ikveld. :( får ikke sove heller, siden det dunker sånn..

Ja, litt sånn irriterende stikking. Hos meg pleier det å stikke rett over skambenet. Sikkert at livmoren vokser ;)
Merker en sjelden gang noe der nede. Er mest i og rundt navlen her. Føles som den ikke henger med :P Kanskje den har hektet seg fast i noe? :D

Merker en sjelden gang noe der nede. Er mest i og rundt navlen her. Føles som den ikke henger med :p Kanskje den har hektet seg fast i noe? :D

Hehe, hektet seg fast :p er ikke lett å bli klok på gravid kroppen.

Hatt kjempevondt i magen store deler av dagen, skikkelig mageknip av og til. Så blir den helt hard. Forstoppelse til den store gullmedaljen :( Blitt for mye frukt i det siste tror jeg! Har skikkelig cravings, men bør nok roe ned.. auu :(

Hatt kjempevondt i magen store deler av dagen, skikkelig mageknip av og til. Så blir den helt hard. Forstoppelse til den store gullmedaljen :( Blitt for mye frukt i det siste tror jeg! Har skikkelig cravings, men bør nok roe ned.. auu :(
Huff, det har jeg slitt med de siste dagene også! Hadde grusomt vondt i magen her om dagen grunnet forstoppelse. Måtte ty til "hjelp", men nå er jeg så mye bedre igjen. Nytt menneske :)

Huff, det har jeg slitt med de siste dagene også! Hadde grusomt vondt i magen her om dagen grunnet forstoppelse. Måtte ty til "hjelp", men nå er jeg så mye bedre igjen. Nytt menneske :)
Uff, det er så vondt altså!! :/ vanligvis går det veldig greit, men av og til så stopper det helt opp! :o Spiste en rosin eske, det hjalp litt faktisk, haha :)

Uff, det er så vondt altså!! :/ vanligvis går det veldig greit, men av og til så stopper det helt opp! :o Spiste en rosin eske, det hjalp litt faktisk, haha :)
Samme her... Føler meg som en 90 år gammel dame som kun bekymrer seg over den daglige mageatferden :D ♡ svisker og aprikos ♡

Samme her... Føler meg som en 90 år gammel dame som kun bekymrer seg over den daglige mageatferden :D ♡ svisker og aprikos ♡
Haha, helt enig! :D hihi. Synes mageknip er såååå vondt jeg! Alt bare vrenger seg. Så tenker jeg plutselig på riene jeg skal gjennom, igjen! :p lol.
Trodde det hadde gitt seg i stad. Tok veldig feil :p

Back
Topp