Er i Trondheim jeg også. Hvor handla du hen? Jeg var på Torget.
Jeg prøvde først på torget men de har mye bedre utvalg på city syd! Men det fantes nesten ikke bukser over 36 på noen av butikkene da så jeg.. Snålt opplegg i grunn :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i Trondheim jeg også. Hvor handla du hen? Jeg var på Torget.
Det gjør det nok. Bare innmari slitsomt!De kattene altsåhåper det løser seg.
Anbefaler å kjøpe på nett.. Er utrolig dårlig str.utvalg i butikkene..
På HM sine nettsider finnes de fleste gravidbuksene også kun i str 34 og 36jeg har lett i dag og er ganske frustrert. Må finne meg nye bukser ganske raskt nå...
tror kanskje jeg må satse på bukser med strikk i livet. Det finnes jo mange av dem i butikkene nå
![]()
Men har du sjekket andre nettbutikker? Lindex og Ellos har også mammatøy.![]()
Samme her, det blir verre på kvelden. Veldig rart!Syns bare det er så rart at det skal bli 1000 ganger verre på kvelden :-/ startet for 1 uke siden ca å eg blir nesten gal!
Er det lov å klage LITT over denne kvalmen som ikke vil slippe taket skikkelig?! Den begynner jeg nemlig å bli lei... Men førstemann ga den jeg i uke 11... Jeg hadde håpet det samme med denne lille men....
Absolutt lov! Hvor lang er du på vei nå? Håper den gir seg snart!
12 uker i morgen - vært utslått me kvalme siden uke 6
Uff..Håper virkelig den gir seg altså. Er ikke noe særlig å gå konstant kvalm. Selv har jeg kun hatt perioder, og jeg syns det har vært strevsomt nok. Du har all min sympati!!! Men du spurte om du skulle halvere postafen her om dagen? Hva er tankene dine rundt det nå?
Uff, stakkars deg!Har dessverre ingen gode råd. Har selv slitt med det fra uke 5 men den har avtatt siden forrige uke og det går mye bedre nå. Noen skrevet her at sitronmelisse hadde god effekt. Kanskje du kan prøve? Det er utrolig slitsomt å være kvalm, god bedring!Jeg har halvert dosen.. Har fungert "godt" noen uker nå pga god lindring med postafen (men blir helt utslått av postafen også).. Men etter jeg halverte dosen går det enda mer opp og ned! Skal så lite til for å ødelegge dagen - på fredag f.eks måtte jeg opp kl 7 fordi mannen forsov seg.. Da spydde jeg hele dagen etterpå. I dag forsov jeg meg og fikk derfor ikke i meg postafen før jeg ble litt kvalm - det har hengt i hele dagen