Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra den er sterkereSterkere el test i dag, men ikke positiv.
Ja, ble plutselig sterk etter 6-7 min, men er ikke positiv enda, da kommer streken med en gang. Skal teste igjen i kveld om det lar seg gjøre. Håper på positiv om 1-2 dager. Da får jeg en ok syklus igjenSå bra den er sterkeremin er fremdeles veldig svake.
Håper du får positiv i kveld eller i morgenJa, ble plutselig sterk etter 6-7 min, men er ikke positiv enda, da kommer streken med en gang. Skal teste igjen i kveld om det lar seg gjøre. Håper på positiv om 1-2 dager. Da får jeg en ok syklus igjenKrysser fingrene for deg!
Jeg og! Men mangler slim da... Kan vel sikkert variere det og. Magesmertene kommer og går hvertfall.Håper du får positiv i kveld eller i morgen![]()
Jeg har hatt eggløsning uten slim førJeg og! Men mangler slim da... Kan vel sikkert variere det og. Magesmertene kommer og går hvertfall.
ha ha, ja det håper jeg. Har hatt en god følelse for denne PP fra starten av. Tror det er noe med PP 3. aner ikke. Uansett deilig å se at EL testene utvikler seg var så kjipt forrige mnd å ikke vite.Jeg har hatt eggløsning uten slim førblitt gravid da også
merkelig hvordan dette kan variere så mye. Håper det er "løse egg" (mannen kaller det for det) på gang hos deg
![]()
Krysser fingreneha ha, ja det håper jeg. Har hatt en god følelse for denne PP fra starten av. Tror det er noe med PP 3. aner ikke. Uansett deilig å se at EL testene utvikler seg var så kjipt forrige mnd å ikke vite.
Jippi, håper kroppen spiller på lag nå !Her er nok EL rett rundt hjørnet![]()
Takk! Formen bra?Happy humping![]()
Takk! Formen bra?
Jeg er ofte kvalm rundt el, men har aldri vondt. Kan det være luft eller noe du har spist? :/Syke magesmerter ig kvalme i dag. Kan man få så voldsomme sympt på el eller brygger jeg på noe...
Jeg får bare sterkere og sterkere symptomer på el for hver pp... Og har opplevd både kvalme og sterkt ubehag i form av magesmerter ved el. Men magesmertene skiller seg veldig fra andre typer magesmerter som luft eller mensmurring. Og el-vondt er aldri SÅ vondt at det er vondt-vondtSyke magesmerter ig kvalme i dag. Kan man få så voldsomme sympt på el eller brygger jeg på noe...
Jeg er ofte kvalm rundt el, men har aldri vondt. Kan det være luft eller noe du har spist? :/
Takk, tror det er noe jeg har spist ..Jeg får bare sterkere og sterkere symptomer på el for hver pp... Og har opplevd både kvalme og sterkt ubehag i form av magesmerter ved el. Men magesmertene skiller seg veldig fra andre typer magesmerter som luft eller mensmurring. Og el-vondt er aldri SÅ vondt at det er vondt-vondt(Huff, utrolig dårlig forklart, men du skjønner kanskje...?
)