Mirell's lille dagbok.

Uke 31+4
Sliten og trøtt.

Har hvert dårlig med oppdateringer i det siste. Men jobb og familie tar det meste av energi om dagen. Det går altså så fryktelig fort nå. Er under 9 uker til termindato. Å mindre enn 6 uker til permisjon. Det eneste som står i mellom er travle Mai og noe få dager i April. Måtte det gå fort.

Men nå får jeg vel prøve å få meg litt søvn igjen. Klokka er tross alt bare 04:30.
Lover å prøve å oppdatere litt bedre i løpet av dagen.

Ha en flott søndag!
 
Last edited:
Uke 31+4
Sliten og trøtt.

Har hvert dårlig med oppdateringer i det siste. Men jobb og familie tar det meste av energi om dagen. Det går altså så fryktelig fort nå. Er under 9 uker til termindato. Å mindre enn 6 uker til permisjon. Det eneste som står i mellom er travle Mai og noe få dager i April. Måtte det gå fort.

Men nå får jeg vel prøve å få meg litt søvn igjen. Klokka er tross alt bare 04:30.
Lover å prøve å oppdatere litt bedre i løpet av dagen.

Ha en flott søndag!
Du er flink !! ❤️
 
Uke 32+1

Nå begynner jeg å kjenne det. Tyngden. :p Blir fortere sliten i bena. Ryggen høres og føles helt lealøs ut når jeg står opp om morgenen. Akkurat som alle ryggvirvler er ute av ledd. Knaser i hele ryggen når jeg står opp om morgenen. :p

Var i byen i dag med samboeren. Å etter å ha forbannet skoene mine for 3 gang titter mannen ned på skoene. Så gir han meg kortet å sier.
"Du går å kjøper deg nye sko. Du får ikke lov å gå i de der lenger!"
Så da ble det nye sko :D
Veldig fornøyd med de:
ImageUploadedByBV Forum1429800886.258693.jpg

Så nå sitter jeg på jobb i de nye skoene mine å kjeder meg. :p

I morgen er det kontroll på sykehuset. Som jeg ikke viste jeg hadde før jeg fikk påminnelse på telefonen i går :p
 
Last edited:
Uke 33 morgen.
Etter en slitsom dag i går skulle det bli deilig å sove. Men akk.
Samboeren snorker verre enn verst.
Dotur 2 ganger.
Halsbrann
Og Vesla kommer ruslende inn.

Så nå etter vel og merke 3.5 time uten spesielt mye søvn, ligger jeg å titter i taket. Mannen har lagt seg i stua og vesla sover. Jippi :(
Får vel gjøre ett drastisk forsøk på å sove litt til før klokka ringer.
6 timer jobb i dag. Så 2 dager fri. Håper de 2 dagene kan gi meg litt hvile.
 
Last edited:
Uke 33 morgen.
Etter en slitsom dag i går skulle det bli deilig å sove. Men akk.
Samboeren snorker verre enn verst.
Dotur 2 ganger.
Halsbrann
Og Vesla kommer ruslende inn.

Så nå etter vel og merke 3.5 time uten spesielt mye søvn, ligger jeg å titter i taket. Mannen har lagt seg i stua og vesla sover. Jippi :(
Får vel gjøre ett drastisk forsøk på å sove litt til før klokka ringer.
6 timer jobb i dag. Så 2 dager fri. Håper de 2 dagene kan gi meg litt hvile.
Bruk de 2 dagene vel ! Dessverre har jeg fullt opp, ellers skulle jeg kommet til deg ❤️
 
UKE 33+6

Jaja.. Etter en hektisk og travel uke ble helgen brukt til å bruke overskudd av energi :p
Rengjøring, sying, såing av grønnsaker ute, m.m.
Uka startet med jobb og ærend :D
I dag er det JM-time kl 11:30. Håper hun vil være snill å dra fremm UL-apparatet. Har veldig lyst til å se lilleprinsen min. Vurderer å bestille 3D UL. Hadde vel egentlig ikke tenkt å gjøre det denne gangen. Men nå heller jeg bare mer og mer mot å gjøre det :p

Formen er veldig varierende om dagen. Alt fra supertrøtt til og være super effektiv og full av energi.
Halsbrannen har permanent meldt sin ankomst og Novaluzid tyggetabletter har gått fast tilholdssted i veska.
Men skal ikke klage. Det er ikke en brøkdel av halsbrannplagene jeg hadde med Vesla :D
Magen er kulerund, hodet ligger å trykker nedover. Å det er fryktelig tungt å komme seg ut av senga om morgenen.
Har jeg sittet lenge stille så ser jeg ut som jeg har gjort i buksa de første 10 skrittene jeg tar før bekkenet "spretter" på plass :p

Men alt i alt er livet godt og flott, jobber fortsatt som jeg pleier. Til og med litt mer. :p
Har egentlig ingenting "stort" å klage over. Bare noen få uker igjen til permisjon. Å det går fort!

God tirsdag jenter!
 
UKE 33+6

Jaja.. Etter en hektisk og travel uke ble helgen brukt til å bruke overskudd av energi :p
Rengjøring, sying, såing av grønnsaker ute, m.m.
Uka startet med jobb og ærend :D
I dag er det JM-time kl 11:30. Håper hun vil være snill å dra fremm UL-apparatet. Har veldig lyst til å se lilleprinsen min. Vurderer å bestille 3D UL. Hadde vel egentlig ikke tenkt å gjøre det denne gangen. Men nå heller jeg bare mer og mer mot å gjøre det :p

Formen er veldig varierende om dagen. Alt fra supertrøtt til og være super effektiv og full av energi.
Halsbrannen har permanent meldt sin ankomst og Novaluzid tyggetabletter har gått fast tilholdssted i veska.
Men skal ikke klage. Det er ikke en brøkdel av halsbrannplagene jeg hadde med Vesla :D
Magen er kulerund, hodet ligger å trykker nedover. Å det er fryktelig tungt å komme seg ut av senga om morgenen.
Har jeg sittet lenge stille så ser jeg ut som jeg har gjort i buksa de første 10 skrittene jeg tar før bekkenet "spretter" på plass :p

Men alt i alt er livet godt og flott, jobber fortsatt som jeg pleier. Til og med litt mer. :p
Har egentlig ingenting "stort" å klage over. Bare noen få uker igjen til permisjon. Å det går fort!

God tirsdag jenter!
Gå for 3D jeg vil se hvordan han ser ut :D
 
Uke 36+1

Da er jeg blitt etterlyst av så mange de siste dagene at jeg så meg nødt til å vise litt livstegn. :p

Har hvert så sliten de siste ukene at jeg for det meste har sovnet på sofaen i tide og utide. ;)
Bekkenet har begynt å låse seg når jeg sover eller sitter/ligger for lenge stille. Så det byr på litt problemer.
Men ellers så er ting i fin fin stand.

Henger litt etter på "redebyggingen" hjemme. Må få gjort i stand litt hjemme de neste dagene og ukene.

Får legge ved ett bilde også da i samme slengen ;)
 
Last edited:
Uke 36+1

Da er jeg blitt etterlyst av så mange de siste dagene at jeg så meg nødt til å vise litt livstegn. :p

Har hvert så sliten de siste ukene at jeg for det meste har sovnet på sofaen i tide og utide. ;)
Bekkenet har begynt å låse seg når jeg sover eller sitter/ligger for lenge stille. Så det byr på litt problemer.
Men ellers så er ting i fin fin stand.

Henger litt etter på "redebyggingen" hjemme. Må få gjort i stand litt hjemme de neste dagene og ukene.

Får legge ved ett bilde også da i samme slengen ;)
Jeeeei, har savna deg! Blei nesten bekymra for fødsel ett øyeblikk ❤️❤️
 
Back
Topp