Hvem har ikke født ennå?

Jeg :) termin idag :) utålmodig! !!
 
Har enda ikke født :p Er 8 dager over. Var på overtidskontroll i går, og fikk beskjed om at jeg var moden og at det ville skje når som helst nå! Er veldig spent på når det blir:D Er satt opp på time igjen på fredag og blir satt igang da om han ikke har kommet allerede! Dagene er så innmari langeeee, så håper det skjer noe snart :) Hehe!
Samme her, også 8 dager over.. Vet ikke når det evnt blir igangsetting :-/
 
Har du vært på overtidskontroll? Håper det skjer noe for oss begge nå straks :) Er kjedelig å gå å vente sånn!!
Nei, jeg har ikke det. Sjekker de modning "automatisk" da? Bra å vite at du er moden da, så drøyer kanskje ikke det så lenge hvis du blir satt i gang? :) Satser på at fødselen er like rundt hjørnet!
 
1 dag over ul.termin i dag og menstermin i morgen.. fått time til overtid kontroll på mandag, håper virkelig jeg slipper den! Men aldri vært så nær som nå, er vel bare å holde ut siste dagene:)
 
Nei, jeg har ikke det. Sjekker de modning "automatisk" da? Bra å vite at du er moden da, så drøyer kanskje ikke det så lenge hvis du blir satt i gang? :) Satser på at fødselen er like rundt hjørnet!
De sjekket alt på kontrollen. Tok ctg, ultralyd også sjekket hun om det var modning/åpning :) Vet ikke om hva som er vanlig eller ikke jeg, dessverre:p Er førstegangs, så alt er nytt, Hehe :)
 
Samme her, også 8 dager over.. Vet ikke når det evnt blir igangsetting :-/

er du 8dager over og ikke vært på overtidskontroll? :eek:
her fikk jeg beskjed om å ringe sykehuset å bestille time om jeg går 5dager til - altså da blir det trivselskontroll på dag nr6..
 
Jeg har heller ikke født ennå, er 41+4 i dag. Var på overtidskontroll I går, 3-4 cm åpning men lang skjededel. Hatt masse sammentrekninger i dag, de kommer med alt fra 4-10 minutters mellomrom. Ikke noe regelmessig ennå, men blitt mer smertefulle enn tidligere. Håper jeg slipper å bli satt I gang på lørdag! Spennende å følge med på dere andre her inne også
 
Her har ballongkateteret falt ut etter 20t..ble lagt inn..har rier og kynnere ..må se an ctg etter litt mat for å se om det er tid for hormontabletter eller vente til i morgen for å sove i natt..
Blir virkelig stelt pent med på Ahus =)

Uke 42+0 i dag
 
er du 8dager over og ikke vært på overtidskontroll? :eek:
her fikk jeg beskjed om å ringe sykehuset å bestille time om jeg går 5dager til - altså da blir det trivselskontroll på dag nr6..
Fikk tildelt time da jeg var på svangerskapskontroll sist uke, men timen er ikke før i slutten av denne uka..
 
Fikk tildelt time da jeg var på svangerskapskontroll sist uke, men timen er ikke før i slutten av denne uka..

ååhh.. får håpe noe skjer før kontroll eller at de finner ut at du er supermoden da! :) blir du mange dager på overtid ved kontrollen da? er vel max 12 dager man skal gå..?
 
Dag 10 over termin i dag. Var på sykehuset i dag for å bli satt igang! Er nå hjemme igjen med ballong/kateter. Håper det snart skjer noe :p For er sliten og lei, men prøver å holde humøret oppe å tenke at vi snart får treffe prinsen :)
 
Dag 10 over termin i dag. Var på sykehuset i dag for å bli satt igang! Er nå hjemme igjen med ballong/kateter. Håper det snart skjer noe :p For er sliten og lei, men prøver å holde humøret oppe å tenke at vi snart får treffe prinsen :)

Lykke til! Skriv gjerne oppdateringer.. Jeg skal inn på søndag for å få ballong nemlig :)
 
Dag 10 over termin i dag. Var på sykehuset i dag for å bli satt igang! Er nå hjemme igjen med ballong/kateter. Håper det snart skjer noe :p For er sliten og lei, men prøver å holde humøret oppe å tenke at vi snart får treffe prinsen :)

Lykke til :).håper det går problemfritt og passe fort da :)
 
har du vært på kontroll?
frk.nysgjerrig her serru.. hvordan gikk det isåfall ?:)
Hehe! Ja, var i ettermiddag. Blir ikke noe igangsetting før mandag.. Håper i det lengste det skal komme i gang av seg selv, om så ikke før natt til mandag eller mandag morgen. Men har lite lyst til å bli satt i gang altså..
 
Hehe! Ja, var i ettermiddag. Blir ikke noe igangsetting før mandag.. Håper i det lengste det skal komme i gang av seg selv, om så ikke før natt til mandag eller mandag morgen. Men har lite lyst til å bli satt i gang altså..

skjønner den veldig godt altså!
var du noe moden da?
 
Back
Topp