Skravletråd :)

Hahaha :D
Men da må det skje noe nå da. Har testen blitt negativ igjen da?
Den var ganske sterk i dag også, men ikke like sterk som den positive i går og i forgårs. Har kjent på venstre siden at det er noe som skjer, så regner med el er i dag :D

Uffda :p
Ja, bananer er geniale å fryse :D

De er det, kanskje jeg skal bake bananbrød i morgen for det likte frøkna så godt. Trur ikke læreren er like fornøyd med meg da... for frøkna hadde fått beskjed om at hun trengte ikke å ha med frukt hver dag for det var ikke alle som fikk det med seg hjemmefra. Så da med vafler og kaker i matboksen selv om det er uten sukker og med grovt mel er nok ikke mer populært vil jeg tru :P

Den var ganske sterk i dag også, men ikke like sterk som den positive i går og i forgårs. Har kjent på venstre siden at det er noe som skjer, så regner med el er i dag :D

Hopper i spenning her :D Må gå inn å følge med litt mer på dagboka di igjen ;)

Hopper i spenning her :D Må gå inn å følge med litt mer på dagboka di igjen ;)
Ikke skrevet så mye i det siste, men må gjøre det nå når jeg kjenner noe :D Jeg er fast bestemt på at denne gangen skal det gå! :D

Ikke skrevet så mye i det siste, men må gjøre det nå når jeg kjenner noe :D Jeg er fast bestemt på at denne gangen skal det gå! :D

Du må jo nesten det syns jeg;)
Krysser alt jeg har her for at det klaffer nå♡
Her har det vært lukket noen mnd så kan bare krysse for harde livet;)

Du må jo nesten det syns jeg;)
Krysser alt jeg har her for at det klaffer nå♡
Her har det vært lukket noen mnd så kan bare krysse for harde livet;)
Mannen orket ikke aksjer i dag da. Men siden vi la inn både i går og i forgårs (flere forsøk siden han fikk prestasjonsangst, men gikk til slutt begge dagene) så må vel det holde? Sies jo at dagene rett før el er de mest fruktbare :D

Gleder meg til å komme og hilse på mini :D

De er det, kanskje jeg skal bake bananbrød i morgen for det likte frøkna så godt. Trur ikke læreren er like fornøyd med meg da... for frøkna hadde fått beskjed om at hun trengte ikke å ha med frukt hver dag for det var ikke alle som fikk det med seg hjemmefra. Så da med vafler og kaker i matboksen selv om det er uten sukker og med grovt mel er nok ikke mer populært vil jeg tru :P

Bananbrød faktisk, det har jeg aldri prøvd :)
Nei, de liker vel ikke at noen har med gode saker når ikke alle får :p

Mannen orket ikke aksjer i dag da. Men siden vi la inn både i går og i forgårs (flere forsøk siden han fikk prestasjonsangst, men gikk til slutt begge dagene) så må vel det holde? Sies jo at dagene rett før el er de mest fruktbare :D

Gleder meg til å komme og hilse på mini :D

Burde holde det da ja:D håper så masse nå♡

Jeg og:) skal gå hjemme frem til mai, så bare å komme akkurat når det passer deg;)

Burde holde det da ja:D håper så masse nå♡

Jeg og:) skal gå hjemme frem til mai, så bare å komme akkurat når det passer deg;)
Må få unna konfirmasjon i slutten av mai, også er vi på ferie 2 uker i juni, men utenom det er jeg ledig :D Skal plukke med meg Mirell så kommer vi :D

Må få unna konfirmasjon i slutten av mai, også er vi på ferie 2 uker i juni, men utenom det er jeg ledig :D Skal plukke med meg Mirell så kommer vi :D

Høres veldig bra ut :D har ingen planer om å reise bort etter 6. Juni;)

Men nå begynner beina mine og sprelle, så jeg får vel komme meg i seng og sove litt;)
Sov godt og drøm søtt snuppa

Høres veldig bra ut :D har ingen planer om å reise bort etter 6. Juni;)

Men nå begynner beina mine og sprelle, så jeg får vel komme meg i seng og sove litt;)
Sov godt og drøm søtt snuppa
God natt og sov godt søte du :)

Så deilig med sånne "akkurat passe"-dager ;)

Veldig deilig å finne sofaen. Får fint å jobbe litt, men hadde glemt hvor slitsomt det var. Kom hjem til to blide karer, så da må man være fornøyd ;)
Jobb er ingen kjære mor:p
Herlig å komme hjem til blide gutter da!

God morgen søte jenter:D
Håper alle får en fin dag!
Det tror jeg.
Dagen startet hvertfall veldig bra :)
U har sovet 6 timer i strekk i natt, det eldste har bare vært snille nå i morges, solen skinner og vi skal på kontroll på helsestasjonen :)

Bananbrød faktisk, det har jeg aldri prøvd :)
Nei, de liker vel ikke at noen har med gode saker når ikke alle får :p

Ja det heter det hehe men jeg bytter ut en del av det fine melet med rug og havregryn så det metter ganske godt og dropper sukkeret. Ganske deilig faktisk. Nei de liker ikke at folk har annet enn brødskiver med pålegg trur jeg :P for når de skal ha ekstra gode matpakker står det på lappen at de kan ha: baguetter, boller, kjeks, yoghurt, FRUKT (noe som er daglig her) og div annet bare ikke snop og brus. Men frøkna får med seg skikkelig mat så da blåser jeg i hva de sier :P

Ja det heter det hehe men jeg bytter ut en del av det fine melet med rug og havregryn så det metter ganske godt og dropper sukkeret. Ganske deilig faktisk. Nei de liker ikke at folk har annet enn brødskiver med pålegg trur jeg :P for når de skal ha ekstra gode matpakker står det på lappen at de kan ha: baguetter, boller, kjeks, yoghurt, FRUKT (noe som er daglig her) og div annet bare ikke snop og brus. Men frøkna får med seg skikkelig mat så da blåser jeg i hva de sier :P

Hm..kanskje det må prøves en gang :)
Nei, de vil vel at alle skal ha likt :p

Back
Topp