Skravletråd :)

Bare å gjøre det. Kan være greit med noen flere øyne innimellom;) hehe

Har ikke fått laget tegninger enda, men lurte litt på noe ala slik som ble lagt ut i utstyrstråden vår. Med litt sprinkler på toppen :)

Ja det kan det, skal se om ikke jeg kan få gjort det i morra så kanskje jeg kommer i mål te slutt hehe

Aha skjønner, blir spennende å se når den er ferdig da :D

Tja, en passe aktiv mandag;)
Deilig å finne sofaen??
Så deilig med sånne "akkurat passe"-dager ;)

Veldig deilig å finne sofaen. Får fint å jobbe litt, men hadde glemt hvor slitsomt det var. Kom hjem til to blide karer, så da må man være fornøyd ;)

Ja det kan det, skal se om ikke jeg kan få gjort det i morra så kanskje jeg kommer i mål te slutt hehe

Aha skjønner, blir spennende å se når den er ferdig da :D

Gjør det gjør det:D

Legger nok ut et bilde når jeg får gjort noe. Men aller først så skal jeg gjøre klart de viktige soveplassene. Den vugga er egentlig bare for moroskyld, og for at jeg alltid har sett for meg å lage en til min baby:D

Kjeder meg så fælt i kveld. Driver dere med noe spennende?

Kjeder meg så fælt i kveld. Driver dere med noe spennende?

Da får du skravle da:D
Mannen gikk nettopp og la seg her, mens jeg venter på siste oppdatering før jeg følger etter;)

Gjør det gjør det:D

Legger nok ut et bilde når jeg får gjort noe. Men aller først så skal jeg gjøre klart de viktige soveplassene. Den vugga er egentlig bare for moroskyld, og for at jeg alltid har sett for meg å lage en til min baby:D

Hvor mange soveplasser skal du ha egentlig? Hehe ja ser den, alltid gøy med noe spesielt og det å lage selv er jo litt ekstra stas :)

Da får du skravle da:D
Mannen gikk nettopp og la seg her, mens jeg venter på siste oppdatering før jeg følger etter;)
Mannen la seg her også, men jeg er lys våken enda :)

Hvor mange soveplasser skal du ha egentlig? Hehe ja ser den, alltid gøy med noe spesielt og det å lage selv er jo litt ekstra stas :)

En i hvert rom? :p haha
jeg skulle jo egentlig bare ha sprinkelsenga på rommet og en vugge i stua, men så vant jeg jo den flexicriben da. Og jeg har jo ikke lyst til å selge den heller:o

Kanskje spare den til nestemann...

Det går bare så hardt utover matbudsjettet mitt haha :P og med en unge som er over gjennomsnittet glad i frukt og grønt så går det en del hehe

Ah, ser den :p
Jeg bruker mye frossen frukt og... Til smothie og sånt, sparer litt på det. Greit å hamstre fersk frukt når det er billig, men hos oss er det nesten bare jeg som spiser, og det kan lett gå litt i svinn da :o

En i hvert rom? :p haha
jeg skulle jo egentlig bare ha sprinkelsenga på rommet og en vugge i stua, men så vant jeg jo den flexicriben da. Og jeg har jo ikke lyst til å selge den heller:o

Kanskje spare den til nestemann...

Haha jeg skjønner ;) h*n skal ikke mangle soveplasser da hvertfall :P

Ah, ser den :p
Jeg bruker mye frossen frukt og... Til smothie og sånt, sparer litt på det. Greit å hamstre fersk frukt når det er billig, men hos oss er det nesten bare jeg som spiser, og det kan lett gå litt i svinn da :o

Bruker en del der vi og, så fryser jeg ned bananer om de blir liggende lenge. Og nå som jeg har vært mye dårlig har det blitt litt svinn da det har hvert vanskelig å beregne, når jeg en dag spiser 12 frukter så spyr jeg som en gris og ikke klarer å spise et par dager...

Bruker en del der vi og, så fryser jeg ned bananer om de blir liggende lenge. Og nå som jeg har vært mye dårlig har det blitt litt svinn da det har hvert vanskelig å beregne, når jeg en dag spiser 12 frukter så spyr jeg som en gris og ikke klarer å spise et par dager...

Uffda :p
Ja, bananer er geniale å fryse :D

Back
Topp