Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også cd 13 og tror jeg hadde positiv el igår formiddag <3Rart å tenke på at jeg er på cd 13 og er 2 dpo altTakk gud for at jeg starter å teste etter el tidlig!
Ser den godt:-D
De aller fleste får negativ på 8 dpoFikk masse gtester gratis av billigetester fordi de rota til en bestilling to ganger.
Tok en i dag, altfor tidlig. 8 dpo og negativ. Selvfølgelig.
Mister motet likevel![]()
TakkDe aller fleste får negativ på 8 dpoForrig gang fikk jeg negativ 8 dpo og positiv 9 dpo.Så opp med humøret
![]()
![]()
Ja, sånn har jeg det nå. Murringer og vondt nederst i magen, ømme pupper, verkene brystvorter etc. Sikkert mensen som kommer om 6 dager - som alltid... Men så blir man så håpefull likevel.helt utrolig hvordan psyken kan lure en person i DPOland.Akkurat som forrige mnd ha jeg skikkelig sprenging nederst på magen.Er nesten irriterende med denne murringen når man vet at det mest sannsynlig ikke er annet enn kroppen som gjør seg klar til neste mens :O
Man håpe jo litt, men jeg er litt mer pessimist enn forrige mnd. Tar disse tegnene med en klype salt. Er i tvil om vi har trefft EL denne mnd også ,da vi fikk besøk rett før el dagen. Får bare krysse fingrene at aksjer 2 dager før var nokJa, sånn har jeg det nå. Murringer og vondt nederst i magen, ømme pupper, verkene brystvorter etc. Sikkert mensen som kommer om 6 dager - som alltid... Men så blir man så håpefull likevel.
Testomanen starter nok 8 dpo på søndag heheNår tenker dere å begynne og teste?Jeg starter nok neste tirsdag, da er jeg 10 dpo
![]()
Jeg tok en test "for moroskyld" i dag, 8 dpo. IKKE moro, for den var negativ. Tar en ny på torsdag...Når tenker dere å begynne og teste?Jeg starter nok neste tirsdag, da er jeg 10 dpo
![]()
Jeg testet med digital med dobbel hormonindikator, så jeg vet at vi traff veldig bra denne syklusen. Har selvsagt veldig store forhåpninger selv om jeg er pessimist av natur. I tillegg har jeg prøvd både bidronninggelé, wild yam og babyklister! Dyr prøveperiode...Man håpe jo litt, men jeg er litt mer pessimist enn forrige mnd. Tar disse tegnene med en klype salt. Er i tvil om vi har trefft EL denne mnd også ,da vi fikk besøk rett før el dagen. Får bare krysse fingrene at aksjer 2 dager før var nok![]()
![]()
Jeg vet også når el var, ganske sikkert på lørdag da jeg hadde knall positiv fredag og negativ litt utpå lørdagen.men siden vi ikke fikk hatt sex annet enn tordag og søndag er det tvilsomt at det traffJeg testet med digital med dobbel hormonindikator, så jeg vet at vi traff veldig bra denne syklusen. Har selvsagt veldig store forhåpninger selv om jeg er pessimist av natur. I tillegg har jeg prøvd både bidronninggelé, wild yam og babyklister! Dyr prøveperiode...
Så kjedelig! Utrolig frustrerende når det er sånnJeg vet også når el var, ganske sikkert på lørdag da jeg hadde knall positiv fredag og negativ litt utpå lørdagen.men siden vi ikke fikk hatt sex annet enn tordag og søndag er det tvilsomt at det traff![]()
Men du, det kan jo absolutt ha klaffet med sex på torsdag og eggløsning på lørdag?Jeg vet også når el var, ganske sikkert på lørdag da jeg hadde knall positiv fredag og negativ litt utpå lørdagen.men siden vi ikke fikk hatt sex annet enn tordag og søndag er det tvilsomt at det traff![]()