Hva spiste dere idag?Men nå fikk jeg melding om at mannen (som skulle jobbe til 16) kjører fra jobb, så da begynner jeg å lage litt middag til han kommer hjem. Så ser vi hvem av dem som har matlyst enda...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva spiste dere idag?Men nå fikk jeg melding om at mannen (som skulle jobbe til 16) kjører fra jobb, så da begynner jeg å lage litt middag til han kommer hjem. Så ser vi hvem av dem som har matlyst enda...
HalloHei jenter! Tenkte å snike meg innom her en tur, er så lenge siden sisthvordan går det med dere?
De regner jeg medDet bør du være,veldig deilig![]()
Hei heiHallo
Lenge siden jeg har sett deg!
Alt bra?
Herlige påskeVi har grilla på bålpanne i dag,nå er det snart lammelår til middag
Hun er heldig som har en kreativ mammaDet er litt morro ja. Vesla ELSKER å gjøre sånne ting. Å da er det veldig morro å gjøre med henne.
Vi lager play-doh sammen også.. Det synes hun er kjempe morro.. blir litt som å leke med maten![]()
Det skjønner jegHei heijada, bare opptatt med skole og en 1-åring som er blitt veldig mer aktiv og krevende
blitt mindre tid til bv da
![]()
Var igrunn jeg og. Men fikk nå ned likevelNam! Her er vi for mett til dessert![]()
Vernepleie, holder på med bacheloren nå så er snaaaaart ferdig, heldigvis!Det skjønner jeg
Hva studerer du?
Hva spiste dere idag?![]()
HeheVar igrunn jeg og. Men fikk nå ned likevel![]()
Oi, så flink du erVernepleie, holder på med bacheloren nå så er snaaaaart ferdig, heldigvis!![]()
Hun er heldig som har en kreativ mamma
Jeg er helt dust når det gjelder sånne ting![]()
Deilig matVi voksne fikk strimlet svinekjøtt med ris og salat, ungene fikk pølse i brød pga manglende matlyst. Lillesøster spiste to biter av sin og halve pølsebrødet, men storebror spiste 2,5 pølser så han har i alle fall matlyst
Hun ble målt til 39,4 i panna nå, den overdriver somregel ikke tempen, tvert imot, så hun fikk febernedsettende. Noe som var en kamp uten like, hun ville ikke, ville ikke, ville ikke. Bestukket med is og sjokolade gikk det tilslutt, men overnatninga henger i en tynn tråd da. Vi får se hva som skjer i natt, de skal snart legge seg
Nåja, karakterene har tatt seg et svalestup etter jeg ble mamma hahaOi, så flink du er![]()
Deilig mat
Stakkars snuppa difeber er noe herk!
Men du fullfører joNåja, karakterene har tatt seg et svalestup etter jeg ble mamma hahamen men, nå vil jeg bare bli ferdig
![]()
Håper natten går fint og at smertestillende får ned temperaturen littHun sier at hun ikke er noe syk, men feber har hun (og hoste og snørr, men det er jo ikke noe nytt da) Hun var varm tidligere i dag, og nå var hun kald og ville ha pledd. Jo, hun er syk, lik det eller ei. Paraceten får det nok ned, det synes jeg er greit siden det er leggetid straks, liker ikke legge dem på stigende temp sånn på 39-40 et sted. Men vi kommer til å måle henne når vi legger oss, ta henne inn i vår seng dersom vi er usikker, og da måle henne igjen i løpet av natta, men trolig får hun bare sove til hun kommer tassende inn til oss på morgenkvistenn, og måles da, vi får se.
Ja, ikke aktuelt å gi opp så nært målet!Men du fullfører jostor klapp på skuldra!