Skravletråd :)

Helt typisk. Særlig ettersom faren altså, helt mot normalt, jobber i påska. Vi er jo kontorrotter begge to, vi jobber vel og merke med fleksitid og mulighet for hjemmekontor på ugunstige tider av døgnet, men egentlig sånn 8-4 eller hans mer 9-5 jobb, med fri i helgene og hele det der, så det er jo typisk om de skal bli syke når jeg er stuck alene med dem, liksom.

enn så lenge er de i grei form, altså bare smålunka. Hun mer enn ham, jeg måler fra tid til annen og overvåker
Så lenge de ikke plages nevneverdig så går det jo fint:)
Men helt typisk at slikt skjer når man er alene med de små...:rolleyes:

Ting skjer med hodet ditt når du har jobbet i barnehage og kommer fra en kreativ familie :p

Ja, ser den

Jeg kommer ikke fra en kreativ familie, og jeg har aldri jobbet i barnehage, og egner meg ikke til det heller. Så jeg lager ikke påskepynt

Så lenge de ikke plages nevneverdig så går det jo fint:)
Men helt typisk at slikt skjer når man er alene med de små...:rolleyes:

Ja, jeg håper formen deres holder seg sånn, da skal jeg holde ut, det er bare ikke noen god ide å gå på skitur dersom været følger værmelinga og bedrer seg til helga, om de da har feber. Men det tar vi som det kommer

Men nå fikk jeg melding om at mannen (som skulle jobbe til 16) kjører fra jobb, så da begynner jeg å lage litt middag til han kommer hjem. Så ser vi hvem av dem som har matlyst enda...

Framme hos svigers og spist pannekakemiddag :)

Hei jenter! Tenkte å snike meg innom her en tur, er så lenge siden sist ;) hvordan går det med dere?

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp