Kreativ du erDoruller, pizzaeske, maling og litt småeffekter fra Pandurosim sala bim
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kreativ du erDoruller, pizzaeske, maling og litt småeffekter fra Pandurosim sala bim
![]()
stilig!Doruller, pizzaeske, maling og litt småeffekter fra Pandurosim sala bim
![]()
Så lenge de ikke plages nevneverdig så går det jo fintHelt typisk. Særlig ettersom faren altså, helt mot normalt, jobber i påska. Vi er jo kontorrotter begge to, vi jobber vel og merke med fleksitid og mulighet for hjemmekontor på ugunstige tider av døgnet, men egentlig sånn 8-4 eller hans mer 9-5 jobb, med fri i helgene og hele det der, så det er jo typisk om de skal bli syke når jeg er stuck alene med dem, liksom.
enn så lenge er de i grei form, altså bare smålunka. Hun mer enn ham, jeg måler fra tid til annen og overvåker
Kreativ du er![]()
stilig!
Ting skjer med hodet ditt når du har jobbet i barnehage og kommer fra en kreativ familie![]()
Så lenge de ikke plages nevneverdig så går det jo fint
Men helt typisk at slikt skjer når man er alene med de små...![]()
hehe er vel ikke akkurat alle som gjør det hellerJa, ser den
Jeg kommer ikke fra en kreativ familie, og jeg har aldri jobbet i barnehage, og egner meg ikke til det heller. Så jeg lager ikke påskepynt
Mmm. Med poteter og bacon ja?Framme hos svigers og spist pannekakemiddag![]()
Og blåbærsylteMmm. Med poteter og bacon ja?![]()
Mmmm!! Nå blir jeg sulten selv om jeg nettopp har spist pinnekjøttOg blåbærsylte![]()
Og svigermor fikser alt. Her er det bare å slappe avMmmm!! Nå blir jeg sulten selv om jeg nettopp har spist pinnekjøtt![]()
Duk og dekka bord! Love it!Og svigermor fikser alt. Her er det bare å slappe av![]()
Finnes ikke noe bedreDuk og dekka bord! Love it!
Så deilig, daDuk og dekka bord! Love it!
Fått servert middag av mamma i dag jeg ogFinnes ikke noe bedre![]()
Hadde mamma på besøk på søndag, og da hadde hun med seg mat....Fått servert middag av mamma i dag jeg og![]()
Vi er heldigeFått servert middag av mamma i dag jeg og![]()