Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Så diggHadde mamma på besøk på søndag, og da hadde hun med seg mat....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så diggHadde mamma på besøk på søndag, og da hadde hun med seg mat....
Det er viVi er heldige![]()
GullarsSå digghva serverte hun?
Heia!Hei jenter! Tenkte å snike meg innom her en tur, er så lenge siden sisthvordan går det med dere?
Hi5 tilbake!Heia!
* gi hi5 til*
Nam! Her er vi for mett til dessertDet er viog is og eplekake til dessert <3
Jeg så deg!Hi5 tilbake!![]()
He he nei nå er det solFysj dakom deg ned fra fjellet igjen
![]()
Jeg så deg!![]()
Så kjekthehe
![]()
Må være artig med slike evnerTing skjer med hodet ditt når du har jobbet i barnehage og kommer fra en kreativ familie![]()
Nam! Kjenner jeg er litt misunneligVi har grilla på bålpanne i dag,nå er det snart lammelår til middag
Som jeg skulle sagt det selvJa, ser den
Jeg kommer ikke fra en kreativ familie, og jeg har aldri jobbet i barnehage, og egner meg ikke til det heller. Så jeg lager ikke påskepynt
Så koselig!Eg ser dikka også!!![]()
Begynte å lure på om jeg var usynlig, men det var jeg heldigvis ikkeEg ser dikka også!!![]()
Det er litt morro ja. Vesla ELSKER å gjøre sånne ting. Å da er det veldig morro å gjøre med henne.Må være artig med slike evner![]()
Nei, man får ta det med ro om ikke formen er på toppJa, jeg håper formen deres holder seg sånn, da skal jeg holde ut, det er bare ikke noen god ide å gå på skitur dersom været følger værmelinga og bedrer seg til helga, om de da har feber. Men det tar vi som det kommer
Det bør du være,veldig deiligNam! Kjenner jeg er litt misunnelig![]()