Skravletråd :)

Mm, de er litt rare av og til.

De liker ikke brus heller. (boblene, det er "sterkt")
Og ikke pommes frites.

Jepp, det er såååå lett å spise på gatekjøkken med dem.... Jeg har ved et par anledninger spurt om de kan få maten servert "uten pommes frites, kan de heller få salat?" (Det er jo greit å stoppe et slikt sted og spise middag på veien når man kjører langtur på ferie.... Jeg lurer på om det hadde funket å ha dem med på "sydenferie"?

Men de liker annen sånne barnegreier altså, pasta og pølser og pizza og sånn. Taco er nammis (Jeg har jo altså unger som liker grønnsaker. Og ost. Og kjøttdeig bare vi lager noe som ikke har så mye krydder, sterkt er ikkr bra, så chili hopper de over, og dropper sausen. )
Vesla mi er heldigvis alt etende :P hehe her går alt ned.. bortsett fra lit sterk mat.. Det er hun ikke noe glad i.

Vesla mi er heldigvis alt etende :p hehe her går alt ned.. bortsett fra lit sterk mat.. Det er hun ikke noe glad i.

De spiser ganske mye altså, særlig eldste spiser det aller meste, så lenge det ikke er sterkt, og brus regnes som sterkt. Også liker han ikke pommes frites, og enkelte andre greier, men han er ikke noe problem å få i mat da. Lillesøser har litt mer hangup, hun vil egentlig ikke ha potet, men med nok saus går det somregel bra. Og hun spiser ikke makrell i tomat, som broren elsker, men hun liker godt leverpostei da, så det går greit. Hun vil ikke ha "krydderurter" i maten sin, ikke karse på, ikke basilikum på tomatsuppa, og kriiiiiise når mormor hadde persille i lapskausen (Hey, vennen, du skal være glad hun ikke gjorde som når jeg vokste opp, da var det purreløk som gikk i alt!!)

Men, egentlig spiser hun det meste og bra fornuftig da altså, så det er ikke noe problem.

Bare at hun liker visst vanlige boller, uten kardemomme da, men ikke sjokoladeknuter (som også er uten kardemomme, ja)

Og ingen av dem er sulten, så lunsj vil de ikke ha. Snart blir det sjokoladeknute bare til meg, så kan de bare sitte der...

Det er vel egentlig tid for lunsj.

HAdde bare disse her likt sjokoladeknutene mine så kunne vi tatt det. Eller noe annet sånn. Men neida, det gjør de ikke, vi må dekke bordet og lage til skikkelig mat, Som de ikke vil ha, egentlig. Og ikke jeg heller...
Kos dere med lunsjen:D
Skulle hatt litt mat selv men...:rolleyes:

I sjøen bader jeg jo!!!:D skulle jo bare mangle når man bor 200 meter fra stranda..
Men er ikke noe badeland menneske:p
Badeland har varmere vann... Bor på sunnmørskysten...

Etter 2,5 måneder hvor jeg har vært på krykker på grunn av bekkenløsning, og så 2,5 uker hvor jeg har vært utslitt etter keisersnitt er det utrolig hvor dårlig form jeg brått er i.

Har vært ut på en liten trilletur sammen med 3-åringen og jeg er utslått :(

Etter 2,5 måneder hvor jeg har vært på krykker på grunn av bekkenløsning, og så 2,5 uker hvor jeg har vært utslitt etter keisersnitt er det utrolig hvor dårlig form jeg brått er i.

Huff ja...formen blir for dårlig av sånt:confused:
Jeg pleier å trene hver dag...nå har jeg ikke trent på snart 3 uker pga sykdom:rolleyes: blir interessant å starte opp igjen:p

Ikke SP rart det etter det du har vært gjennom. Det kommer seg etterhvert

Her vi bor er ser ikke langt til sjøen. Vi bor jo på ei øy, men det er et par ulike vann som er de lokale badeplassene.

Kompromisslunsj: Polarbrød til lillesøster, sjokoladeknuter til mor og storebror.

Lillesøster er dessuten målt til 38 grader, så det blir spennende å se hvilken vei dette går, hun skal etter planen på overnattning på campingvogna til mormor og morfar fra i morgen til lørdag. vi utsetter selvsagt om hun er form, det er ikke noe annet planlagt enn at de skal få overnatte. Men de gleder seg, så jeg håper formen utvikler seg rett vei

Back
Topp