Skravletråd :)

Kompromisslunsj: Polarbrød til lillesøster, sjokoladeknuter til mor og storebror.

Lillesøster er dessuten målt til 38 grader, så det blir spennende å se hvilken vei dette går, hun skal etter planen på overnattning på campingvogna til mormor og morfar fra i morgen til lørdag. vi utsetter selvsagt om hun er form, det er ikke noe annet planlagt enn at de skal få overnatte. Men de gleder seg, så jeg håper formen utvikler seg rett vei
God bedring til lillesøster:)
Håper hun får vært på overnatting!

Er kanskje en naturlig konsekvens, men utrolig irriterende for det :p

Det er det nok, det forstår jeg godt. Men tenk på at nå kommer våren (Jeg ignorerer glatt at det snødde for et kvarter siden, nå ser jeg sol på taket. Ja, jeg ser taket fra stuevindiet. Har et hus med utbygg og påbygg overalt.) så det blir vår!

God bedring til lillesøster:)
Håper hun får vært på overnatting!

Det håper jeg også. Det skal nok bli, vi får bare se NÅR det blir, men satser på fredag til lørdag, siden mannen kanskje faktisk har fri i helga, da er et jo greit å ha dem hjemme så de får se hverandre

Litt slappfisk-lillesøster fortsatt målt til 38. hverken opp eller ned, ser barnetv på ipad og slapper av. Helt ok, tenker jeg. Hun spiste jo litt også for en times tid siden, så hun er i grei nok form, bare litt slapp

Det håper jeg også. Det skal nok bli, vi får bare se NÅR det blir, men satser på fredag til lørdag, siden mannen kanskje faktisk har fri i helga, da er et jo greit å ha dem hjemme så de får se hverandre
Det er sant, viktig å benytte muligheten til kos når han er hjemme:)

Det er sant, viktig å benytte muligheten til kos når han er hjemme:)

Det er det, men han skal være hjemme i helgene fremover også da, så om det så er så får de sove over fra søndag til mandag, for overnatning på campingvogna er ikke like lett tilgjengelig som pappakos...tross alt. Men håper feberen blir borte,

Det er det, men han skal være hjemme i helgene fremover også da, så om det så er så får de sove over fra søndag til mandag, for overnatning på campingvogna er ikke like lett tilgjengelig som pappakos...tross alt. Men håper feberen blir borte,
Så herlig å få ha han hjemme i helgene:D det betyr mye!
Håper lillesøster snart føler seg bedre:)

Så herlig å få ha han hjemme i helgene:D det betyr mye!
Håper lillesøster snart føler seg bedre:)

Huin føler seg egentlig gasnke grei tror jeg, det er bare mor som synes 38-38,5 målt på panna antyder feber. Mot selv er den standard 36,7 som denne måleren alltid gir på oss friske, det var storebror også da vi målte første gangen, nå er han 37,7, så det er mulig jeg har to med feber her etterhvert...

Pappaen drar snart fra jobb satser vi på, så lager vi oss middag og ser hvordan det går med tempen på ungene.

Huin føler seg egentlig gasnke grei tror jeg, det er bare mor som synes 38-38,5 målt på panna antyder feber. Mot selv er den standard 36,7 som denne måleren alltid gir på oss friske, det var storebror også da vi målte første gangen, nå er han 37,7, så det er mulig jeg har to med feber her etterhvert...

Pappaen drar snart fra jobb satser vi på, så lager vi oss middag og ser hvordan det går med tempen på ungene.
Huff da...håper ikke begge blir syke!:rolleyes:
Typisk nå som det er påske da..

Huff da...håper ikke begge blir syke!:rolleyes:
Typisk nå som det er påske da..

Helt typisk. Særlig ettersom faren altså, helt mot normalt, jobber i påska. Vi er jo kontorrotter begge to, vi jobber vel og merke med fleksitid og mulighet for hjemmekontor på ugunstige tider av døgnet, men egentlig sånn 8-4 eller hans mer 9-5 jobb, med fri i helgene og hele det der, så det er jo typisk om de skal bli syke når jeg er stuck alene med dem, liksom.

enn så lenge er de i grei form, altså bare smålunka. Hun mer enn ham, jeg måler fra tid til annen og overvåker

Back
Topp