Hva skal dere i dag?

Yaaaay, tilbake på jobb i dag :) Tror jeg kommer til å holde meg mer i ro der, enn jeg klarer her hjemme - så nå kan såra få ro ;) Men jeg har fått tilbake troa på at jeg kommer til å få en fin tid hjemme igjen fra Mai da! Jeg har ikke akkurat sett frem til det, men nå er jeg mer optimistisk :D

Syns du ikke? Har spart mye på å kjøpe Kari Traa, Norrøna og Devold der!

Nei, er jo utgåtte varer som man finner på salg/samme pris hvor som helst.

Vi har hatt søsteren min på besøk, igår var vi på skitur og grilla pølser. Idag er slapp dag med mye klesvask og rydding. Må få ting i orden til vi skal på hytta.

På vei til jobb, gjjjeessp!
Frøkna våkna noen ganger i natt..hun har røket inn på vårt rom igjen, men ryker nok ut i kveld igjen.
Trengte litt ekstra trygghet etter barnehage oppstart :)

Må pakke litt mer i kveld..

Skal prøve oss på en lur igjen... se om hun er klar for det nå, vert i grenseland lenge! Ellers blir det bare litt rydding og vasking før påskegjestene kommer i morga kveld

pakker og pakker til påsketur, og vasker alt av klær jeg kommer over ;-)

Vi har vært på dagstur hos noen slektninger av sambo som har hytte i nærheten.
Imorgen drar vi på hytta, så må pakke ikveld!

Jeg skal fikse neglene mine etter jobb.
Skal kjøpe påskegave til de som jobber på frøknas avdeling også.

Så må vi få pakket ferdig!

Jeg og min mor skal ta med ungene til byn i dag. Vi må få kjøpt litt påskepynt, for det er ikke noe vi har mye av! Og kjøpe litt stæsj på Panduro, så kan ungene lage litt selv også :) Mannen har vært alene med de i helga, ettersom jeg har vært på jobb, så han skal få litt fri i dag :)

Da er vi på vei til hytta! Blir vel til søndag eller mandag. 6 voksne, 3 unger og 2 store bikkjer.

Er på hytta med mamma, pappa, søster og samboer. Solen skinner og skiføret er fantastisk! :)

ImageUploadedByBV Forum1428234577.528049.jpg
Vært en tur på Kampen økologiske barnebondegård:)

Første dag på jobb er unnagjort! Gikk overraskende greit, jeg har gruet meg ganske mye. På vei hjem har selvfølgelig toget tekniske problemer.....

Vi har vært i åpen barnehage idag. Gikk ned, det var kjempevarmt og jeg måtte kaste jakka. Deilig med vårvær!

I morgen skal jeg på jobbintervju, det blir spennende. Har så lyst på den jobben!

På vei til jobb, første gang etter påske. Lå med migrene i går, frøkna er fortsatt syk og er hjemme med mannen som også er syk. Det vil ingen ende ta.

Jeg er ikke helt i form, frøkna var mye våken i natt og er satt ut av tablettene. Håper det ikke er en så travel dag og at jeg kommer meg ok igjennom den.

Trenger gode dager nå, og en nyvasket leilighet.

Jeg skal faktisk jobbe idag og imorgen. Ble oppringt i går og spurt, var en som hadde brekt beinet. Skal jobbe i barnehage, heldigvis på småbarndavdeling:)

Vi har vært på barnetreff :-) Deilig å møte andre med små og få pratet noe annet enn babyspråk

Back
Topp