Hva skal dere i dag?

På jobb med influensa og omgangssyka. Våkna i natt og kasta helt sinnsykt opp.

Mannen ligger hjemme med det samme.
Synd jeg har senvakt på jobb, klarer nesten ikke å holde ut.
Hardt å være to syke med et lite barn, puuhh.

Greit lei sykdom og migrene, flere uker siden jeg har vært meg selv :(
Uff, god bedring!

Fant du noe bra film og se? Jeg sov 3 timer på sofaen på fredag jeg...
Men igår så jeg The frozen ground på TV Norge, den var bra.
Nja, jeg prøvde meg på den nye serien i Netflix, The Americans. Ikke imponert. Satt å skravla med folk på facebook hele kvelden i stedet :D Jeg blir så ekstremt selskapssyk, ikke pusla sammen for å være alene :) I går fikk derimot mannen overbevist meg om å endelig se Guardians of the Galaxy. Den var helt grei, selv om det ikke er helt min sjanger..

Mamma er barnevakt og vi skal på Ikea! Gleder meg til å få kjøpt litt ting til huset og ha litt kjæreste-tid:)

Stella min er 1 år i dag <3 Og så er ho ikke helt i form stakkar. Hadde skyhøy feber i går kveld og i natt, men ho er i godt humør da :) Blir bare mormor som kommer på besøk i dag, vi fikk jo feria ho på søndag!

Vedlegg

• 1427189071714.jpg
    1427189071714.jpg
    29 KB · Visninger: 13
  • 1427189080317.jpg
    1427189080317.jpg
    36,4 KB · Visninger: 13
Stella min er 1 år i dag <3 Og så er ho ikke helt i form stakkar. Hadde skyhøy feber i går kveld og i natt, men ho er i godt humør da :) Blir bare mormor som kommer på besøk i dag, vi fikk jo feria ho på søndag!

Gratulerer med dagen til lillejenta :)

Jeg skal på foreldremøte i bhg i kveld...ugh.

4,5 timer på IKEA, og så en liten tur på Coop Obs etterpå. Lang dag!

De har forresten overraskende mye fine og billige barneklær på Obs, vi må nok dit og handle til barnehagestart:)

Vært innom jobb og hentet ny mobil! Eneste positive med å snart skulle begynne på jobb....;)

4,5 timer på IKEA, og så en liten tur på Coop Obs etterpå. Lang dag!

De har forresten overraskende mye fine og billige barneklær på Obs, vi må nok dit og handle til barnehagestart:)
Ja, masse fint og billig på Coop Obs. Og ofte tilbud på merker også. Vi var på IKEA og innom Coop Obs på Lørdag vi også. Gikk overraskende greit med to unger og så var det jo så lite folk også. Mye mindre enn Furuseth og Slependen på en Lørdag. Deilig! Kan like dette:)

Ja, masse fint og billig på Coop Obs. Og ofte tilbud på merker også. Vi var på IKEA og innom Coop Obs på Lørdag vi også. Gikk overraskende greit med to unger og så var det jo så lite folk også. Mye mindre enn Furuseth og Slependen på en Lørdag. Deilig! Kan like dette:)
Ja, de hadde blant annet fotposer fra Reima til bare 49 kr:)
Vi kjøpte en heldress i ullfrotte for 199 fra Leketøy.

Var veldig behagelig på IKEA, ikke stressende i det hele tatt. Men deilig å være der uten barn. Hun synes det er veldig gøy å gå selv, og gjerne motsatt vei av oss. Så er ikke bare bare nå for tiden.
Vi skulle ha ganske mye, så vi hadde ingen ledige hender til å passe på.

Blir nok ennå flere turer utover våren, kanskje hun får bli med neste gang:)

Hvor ligger den nye IKEA? Høres ut som dagsturkandidat til jeg skal gå hjemme i permisjon igjen fra Mai ;)

Vi skal på helsestasjonen i dag, kontroll og vaksine. Spent på hvor stor ho har blitt, men gruer meg som vanlig til sprøyta. Den smertegråten skjærer sånn i hjertet :(

vi skal på biblioteket når guttene har kommet hjem fra skolen. De trenger nye bøker til kveldslesing. Ellers er det den eneste dagen ingen skal på trening, så vi skal nok finne på noe alle 5 i sammen :-)

Hvor ligger den nye IKEA? Høres ut som dagsturkandidat til jeg skal gå hjemme i permisjon igjen fra Mai ;)

Vi skal på helsestasjonen i dag, kontroll og vaksine. Spent på hvor stor ho har blitt, men gruer meg som vanlig til sprøyta. Den smertegråten skjærer sånn i hjertet :(
Ved Hamar:) Stor forskjell for oss som har hatt over 2 timer til Ikea før og nå bare 40 min. Kan til og med dra dit etter jobb liksom:)

Ved Hamar:) Stor forskjell for oss som har hatt over 2 timer til Ikea før og nå bare 40 min. Kan til og med dra dit etter jobb liksom:)
Aha! Ta en overnatting, så kan jeg besøke venner på Hamar/Moelv i samme slengen :) Kommer det ikke Ikea på Vestby etterhvert også? Da blir det 30-40 min fra meg nemlig. Farlig farlig ;)

Aha! Ta en overnatting, så kan jeg besøke venner på Hamar/Moelv i samme slengen :) Kommer det ikke Ikea på Vestby etterhvert også? Da blir det 30-40 min fra meg nemlig. Farlig farlig ;)
Jo, er det ikke der det har vært så mye bråk om det jordet?
Da kan du dra på outlet i Vestby også da, ennå farligere:)
Har tenkt meg dit en gang snart håper jeg på. Må ta det samtidig som en Oslo-tur.

Jeg bor omtrent midt mellom IKEA og outleten i Vestby, men blir av den grunn ikke så spennende. Litt som da zara og starbucks kom til Norge, da er det ikke så stas i utlandet lenger...

Babysang i dag! Også må jeg ta ut verneklær, hadde ikke så små str på den byggeplassen jeg skal jobbe på etter påske. Får jakke med byggeleder på ryggen, hjelp! Ikke mulig å være anonym da...

Også får jeg ny mobil, lykke!

Jeg bor omtrent midt mellom IKEA og outleten i Vestby, men blir av den grunn ikke så spennende. Litt som da zara og starbucks kom til Norge, da er det ikke så stas i utlandet lenger...
Haha, nei det er klart:) Men er det ikke billig der da? Vi har ikke det beste utvalget her hvor jeg bor, så da blir det meste spennende.
Det begynner å komme seg i regionen her da, bedre enn da jeg flytta hit for 5,5 år siden. Da var det litt stusslig å flytte hit fra Oslo.

Haha, nei det er klart:) Men er det ikke billig der da? Vi har ikke det beste utvalget her hvor jeg bor, så da blir det meste spennende.
Det begynner å komme seg i regionen her da, bedre enn da jeg flytta hit for 5,5 år siden. Da var det litt stusslig å flytte hit fra Oslo.

Joda, er mye billig og bra i Vestby. Drar alltid dit for å handle sportsklær og ullundertøy, men er aldri der bare for å kikke:)

Jeg synes ikke det er billig på outlet i vestby..

Back
Topp