Felles skravle 2015

Må ikke, er ikke så innmari langt sånn egt.

Nei, det er vel sant. Blir vel som til ikea for meg, ca. Litt lengre for meg kanskje. Men der har jeg kun vært en gang da jeg gikk på skole på strømmen :p

Nei, det er vel sant. Blir vel som til ikea for meg, ca. Litt lengre for meg kanskje. Men der har jeg kun vært en gang da jeg gikk på skole på strømmen :p
Men da blir det bedre for deg når de får bygd Ikea i Vestby.
Da kan du både ta Ikea og Outlet på samme dag (uff, det hørtes slitsomt ut :P )

Men da blir det bedre for deg når de får bygd Ikea i Vestby.
Da kan du både ta Ikea og Outlet på samme dag (uff, det hørtes slitsomt ut :P )

Har unngått ikea, så blir nok ikke noe problem uansett:p haha
Den ene gangen jeg var der jobnet jeg hardt for å finne veien ut, som tok meg en time:o

Har unngått ikea, så blir nok ikke noe problem uansett:p haha
Den ene gangen jeg var der jobnet jeg hardt for å finne veien ut, som tok meg en time:eek:
Hehe..
Jeg pleier å planlegge turene til den minste detalj med disse små kartene de deler ut.
Der står det også små snarveier men kan ta for å slippe å gå gjennom hele samt at man kan fikk hylle plassen på lagret på nett før man drar

Hihi. Hvordan kjennes det ut når de hikker? Har ikke kjent det her enda
Litt som en puls. Rytmisk pulserende bevegelse, som ikke passer din puls :P Noen ganger merker jeg det over hele magen, andre ganger kun i et område.

Slenger inn et god natt her, tror ikke jeg rakk 700, men er jo koselig å være litt sosial med kjæresten også ;)

Hehe..
Jeg pleier å planlegge turene til den minste detalj med disse små kartene de deler ut.
Der står det også små snarveier men kan ta for å slippe å gå gjennom hele samt at man kan fikk hylle plassen på lagret på nett før man drar

Jeg er en som hater shopping da, og møbler har jeg mest lyst til å lage selv. Kjøper heller på finn ;)
Får fnatt av å gå på store senter osv for lenge:p
Men jeg har kommet frem til at jeg må en tur dit etterhvert siden de har noen oppbevaringsbokser jeg vil ha

Back
Topp