Felles skravle 2015

Syns det er genialt.
Kjøre et par 100-meter nedenfor, hive ungene til mamma, shoppe sammen med mannen uten dem for så å komme ned igjen til ferdig middag :P

Det høres absolutt ikke dumt ut nei. Blir sikkert en tur uten mannen her da. Hehe
Men siden jeg trenge å kjøpe noe babyklær osv, så kan jeg jo like gjerne ta en tur dit å sjekke:) tar meg ikke så lang tid å kjøre akkurat

Huff da, spiller han mye?
I perioder.. Men det er ikke det verste egentlig.. Blir bare så sur for at han aldri tilbyr seg å gjøre noe utennom hans "oppgaver". Som f eks ta over når jeg sitter lenge med ungen som ikke sovner, at han tilbyr å legge ungen på mine kvelder når jeg er dårlig/syk/skadet osv.

I perioder.. Men det er ikke det verste egentlig.. Blir bare så sur for at han aldri tilbyr seg å gjøre noe utennom hans "oppgaver". Som f eks ta over når jeg sitter lenge med ungen som ikke sovner, at han tilbyr å legge ungen på mine kvelder når jeg er dårlig/syk/skadet osv.
Aha skjønner, kjedelig når det er sånn

Jeg og vekt.. Dummeste jeg har lest :p

Når har du bursdag da? Jeg var jo allerede nær grensen da, og skulle bel egentlig vært født siste dag i vekten :p

Det er nok ikke de billigste merkene nei.
Ullen til PB var den eneste ullen frøkna tålte så inntil jeg oppdaget bambus hadde jeg ikke så mye valg.
Den er også ekstremt god og myk.
Tøyer til Babycottons er også en drøm når det kommer til hvordan den føles mor huden.

Er ikke like lett å finne på tilbud bestandig, men ikke umulig

Ullen til PB var den eneste ullen frøkna tålte så inntil jeg oppdaget bambus hadde jeg ikke så mye valg.
Den er også ekstremt god og myk.
Tøyer til Babycottons er også en drøm når det kommer til hvordan den føles mor huden.

Er ikke like lett å finne på tilbud bestandig, men ikke umulig
Vi hadde noen petit bateu plagg, men de andre hadde vi ikke.

Back
Topp