Jeg kjøpte softshell jakke, goretexbukse + mannen fikk noe og kb.Kan fort gå noen kroner kanskje. Hehe
Har bare vært der en gang, og da kjøpte jeg meg kun en collegegenser og noe regntøy siden jeg ikke hadde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte softshell jakke, goretexbukse + mannen fikk noe og kb.Kan fort gå noen kroner kanskje. Hehe
Har bare vært der en gang, og da kjøpte jeg meg kun en collegegenser og noe regntøy siden jeg ikke hadde![]()
Syns det er genialt.
Kjøre et par 100-meter nedenfor, hive ungene til mamma, shoppe sammen med mannen uten dem for så å komme ned igjen til ferdig middag![]()
Jøsses, førprisene der var faktisk ikke så gale de heller til å være wheatHer har de også wheat klær, litt på tilbud
http://www.babystore.no/search/searchbytext?key=wheat
Jeg og vekt.. Dummeste jeg har lestSkorpion har visst bare 6 dagerhaha
Er visstnok vekt istedet. Også er det en ny en et sted og; slangeholderenhaha
http://m.nettavisen.no/tjenester/du-har-nytt-stjernetegn/3135328.html
Nei, du bor vel ikke så langt sør for heller....Det høres absolutt ikke dumt ut nei. Blir sikkert en tur uten mannen her da. Hehe
Men siden jeg trenge å kjøpe noe babyklær osv, så kan jeg jo like gjerne ta en tur dit å sjekketar meg ikke så lang tid å kjøre akkurat
Nei det er ikke så dyrt som det var før tydeligvisJøsses, førprisene der var faktisk ikke så gale de heller til å være wheat![]()
I perioder.. Men det er ikke det verste egentlig.. Blir bare så sur for at han aldri tilbyr seg å gjøre noe utennom hans "oppgaver". Som f eks ta over når jeg sitter lenge med ungen som ikke sovner, at han tilbyr å legge ungen på mine kvelder når jeg er dårlig/syk/skadet osv.Huff da, spiller han mye?
Nei det er ikke så dyrt som det var før tydeligvis
Aha skjønner, kjedelig når det er sånnI perioder.. Men det er ikke det verste egentlig.. Blir bare så sur for at han aldri tilbyr seg å gjøre noe utennom hans "oppgaver". Som f eks ta over når jeg sitter lenge med ungen som ikke sovner, at han tilbyr å legge ungen på mine kvelder når jeg er dårlig/syk/skadet osv.
Det er nok ikke de billigste merkene nei.Har liksom vært 3 laster jeg har hatt når det kommer til barneklær
- Wheat (kun på jente)
- Babycottons
- Petit Bateau (spesielt ull plaggene)
Og alle er himla dyre![]()
Jeg og vekt.. Dummeste jeg har lest![]()
Nei, du bor vel ikke så langt sør for heller....
Jepp, men med by leilighet etterhvert blir det nye klare regler på alle mannAha skjønner, kjedelig når det er sånn
16 novemberNår har du bursdag da? Jeg var jo allerede nær grensen da, og skulle bel egentlig vært født siste dag i vekten![]()
Ullen til PB var den eneste ullen frøkna tålte så inntil jeg oppdaget bambus hadde jeg ikke så mye valg.Det er nok ikke de billigste merkene nei.
Det var ikke langt unna nei, bruker 1t og 15 min jeg.Nei, tar meg vel en 20-30 min å kjøre på e6 til vestby, så kan like gjerne dra dit som til sverige f.eks![]()
Vi hadde noen petit bateu plagg, men de andre hadde vi ikke.Ullen til PB var den eneste ullen frøkna tålte så inntil jeg oppdaget bambus hadde jeg ikke så mye valg.
Den er også ekstremt god og myk.
Tøyer til Babycottons er også en drøm når det kommer til hvordan den føles mor huden.
Er ikke like lett å finne på tilbud bestandig, men ikke umulig
oj, du er tålmodig, jeg hadde aldri godtatt det.Jepp, men med by leilighet etterhvert blir det nye klare regler på alle mannikke greit at jeg alene har vasket bad, støvsugd hele gulvflater og vasket de alene i tre år...
16 novemberskulle egentlig vært født 1 eller 4 desember
![]()
Det var ikke langt unna nei, bruker 1t og 15 min jeg.