Må ikke, er ikke så innmari langt sånn egt.Ikke så verst det da. Men da må du jo kjøpe litt og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke, er ikke så innmari langt sånn egt.Ikke så verst det da. Men da må du jo kjøpe litt og![]()
Må ikke, er ikke så innmari langt sånn egt.
Dette forandret alt! Føler jeg har mistet identiteten min!!Regner ikke med at vi blir annerledes som personer av den grunnhaha
Men da blir det bedre for deg når de får bygd Ikea i Vestby.Nei, det er vel sant. Blir vel som til ikea for meg, ca. Litt lengre for meg kanskje. Men der har jeg kun vært en gang da jeg gikk på skole på strømmen![]()
Vært alt for tålmodig... Men nå skal det endres.. Hvis ikke kan han finne seg et annet sted å bo..oj, du er tålmodig, jeg hadde aldri godtatt det.
Syns det er fint med det der at det har flyttet på stjerne tegnene..Dette forandret alt! Føler jeg har mistet identiteten min!!
Or not![]()
Ikea på furuset da eller?Nei, det er vel sant. Blir vel som til ikea for meg, ca. Litt lengre for meg kanskje. Men der har jeg kun vært en gang da jeg gikk på skole på strømmen![]()
Men da blir det bedre for deg når de får bygd Ikea i Vestby.
Da kan du både ta Ikea og Outlet på samme dag (uff, det hørtes slitsomt ut)
Dette forandret alt! Føler jeg har mistet identiteten min!!
Or not![]()
Ikea på furuset da eller?
Hehe..Har unngått ikea, så blir nok ikke noe problem uansetthaha
Den ene gangen jeg var der jobnet jeg hardt for å finne veien ut, som tok meg en time![]()
Hikk, hikk, hikk, hikk, hikk, hikk sier det inni bekkenet mitt.
Tydelig at hodet ikke er festet enda![]()
Ikke lenge siden det sa hikk hikk hikk fra babynestet herHikk, hikk, hikk, hikk, hikk, hikk sier det inni bekkenet mitt.
Tydelig at hodet ikke er festet enda![]()
Litt som en puls. Rytmisk pulserende bevegelse, som ikke passer din pulsHihi. Hvordan kjennes det ut når de hikker? Har ikke kjent det her enda
Hihi. Hvordan kjennes det ut når de hikker? Har ikke kjent det her enda
Hehe..
Jeg pleier å planlegge turene til den minste detalj med disse små kartene de deler ut.
Der står det også små snarveier men kan ta for å slippe å gå gjennom hele samt at man kan fikk hylle plassen på lagret på nett før man drar
Er den jeg er på det.Ja, ble vel det daden andre har jeg ikke testet
God natt , sov godt.Slenger inn et god natt her, tror ikke jeg rakk 700, men er jo koselig å være litt sosial med kjæresten også![]()