Felles skravle 2015

Rundt uke 18 - som bobler som sprakk nederst i magen.. veldig usikker på hva jeg kjente.. men ble tydeligere etterhvert, så da ble jeg mer sikker
Hmm er i uke 15, så da må jeg sikkert vente litt til. Men har vært flere dager nå, og jeg greier liksom ikke å forklare følelsen heller :p

Hmm er i uke 15, så da må jeg sikkert vente litt til. Men har vært flere dager nå, og jeg greier liksom ikke å forklare følelsen heller :p
Det kan godt være det du kjenner.. husker at det var mye jeg kjente på før det også, men var liksom vanskelig å skille ut.. dessuten har jeg morkaka foran, så da tar det ofte lenger tid før man kjenner noe..

Ok er 15+1 nå så kanskje det er andre ting jeg kjenner da? Liksom så vanskelig å forklare hvordan det føles også

Med førstemann kjente eg frå veke 12. Denna gongen frå veke 15 med morkaka framme.

Det kan godt være det du kjenner.. husker at det var mye jeg kjente på før det også, men var liksom vanskelig å skille ut.. dessuten har jeg morkaka foran, så da tar det ofte lenger tid før man kjenner noe..
Med førstemann kjente eg frå veke 12. Denna gongen frå veke 15 med morkaka framme.
Hmm kanskje jeg kjenner babyen da :D jeg har morkaka bak, kjenner en det evt lettere da? Blir kjekt når det er litt lettere å skille ut ja, veldig vanskelig nå spess siden det er første gangen :)

Hmm kanskje jeg kjenner babyen da :D jeg har morkaka bak, kjenner en det evt lettere da? Blir kjekt når det er litt lettere å skille ut ja, veldig vanskelig nå spess siden det er første gangen :)

Når morkaka ligger framme, blir det som ein "buffer". Den tar i mot ein del av slaga/sparka og dempar dei. Mangen som ikkje kjenner spark før uti veke 24 pga det. Så å ha morkaka bak, er ein fordel slik sett.
Eg kunne beskriva det som bobler som sprakk, eller litt som at tarmen prompar innvendig :P For andre har eg høyrt at nokon som skiler deg osv.

Når morkaka ligger framme, blir det som ein "buffer". Den tar i mot ein del av slaga/sparka og dempar dei. Mangen som ikkje kjenner spark før uti veke 24 pga det. Så å ha morkaka bak, er ein fordel slik sett.
Eg kunne beskriva det som bobler som sprakk, eller litt som at tarmen prompar innvendig :P For andre har eg høyrt at nokon som skiler deg osv.
Jeg syns det er veldig vanskelig å beskrive, det er litt som bobler men svakt liksom :p

Nå legger jrg meg jenter! Kastet opp 3 ganger etter middag, og hsr vondt i hodet.. drikki mengder med vann og håper jeg får sove natten igjennom uten halsbrann!! Sov godt!

Kan noen sende Jon Blund min vei?? Klokka er halv 6 å jeg har hvert våken i 2 timer. Får ikke sove!!!!!!

God morgen damer! Sovet mye bedre i natt, og det var deilig! Nå tror jeg at jeg står opp og lar sambo sove noen timer til :-)

Spm.:
Når kjente dere først liv fra babyen? Og hvordan kjentes det ut? Jeg er så usikker på om jeg kjenner babyen eller om det er noe helt annet liksom, men har vært over flere dager nå
Tror det var uke 18 før jeg var sikker, men hadde merket noen småting før det. Har morkaken foran her, så det kan jo dempe bevegelsene litt. Hvor langt er du nå da?

God morgen jenter!
Da var det opp å hoppe.
Etter en 2.5 times våken tid i natt ble det ike mye søvn men...

Hva skal dere i dag da!?

God morgen :) Gleder meg til å kunne sove på magen igjen. Våkner av at jeg prøver å komme over til magen, men det sier stopp liksom. Men etter fødsel kan det jo være puppene som stopper mageligningen, men kanskje jeg kan komme litt mer over på siden/magen??

Hva skal dere i dag da jenter? Her er det igjen en dag uten de store planene :)

God morgen jenter! Her er formen litt bedre i dag. Fortsatt øm øverst i magen og mot høyre, men bedre. I dag skal vi ut og se hvor langt de er kommet på huset vårt, og sjekke ut lekeplassen i poden sin nye barnehage :) solen skinner i Bergen!

God morgen :) Gleder meg til å kunne sove på magen igjen. Våkner av at jeg prøver å komme over til magen, men det sier stopp liksom. Men etter fødsel kan det jo være puppene som stopper mageligningen, men kanskje jeg kan komme litt mer over på siden/magen??

Hva skal dere i dag da jenter? Her er det igjen en dag uten de store planene :)
Husker jeg lekket så fælt når jeg lå sånn halvveis på magen etter fødselen :p store dammer i sengen!
Ingen tegn til fødsel ennå??

Back
Topp