Ok er 15+1 nå så kanskje det er andre ting jeg kjenner da? Liksom så vanskelig å forklare hvordan det føles ogsåRune uke 21, kjentes ut som små dult eller tak, helt under navelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok er 15+1 nå så kanskje det er andre ting jeg kjenner da? Liksom så vanskelig å forklare hvordan det føles ogsåRune uke 21, kjentes ut som små dult eller tak, helt under navelen
Hmm er i uke 15, så da må jeg sikkert vente litt til. Men har vært flere dager nå, og jeg greier liksom ikke å forklare følelsen hellerRundt uke 18 - som bobler som sprakk nederst i magen.. veldig usikker på hva jeg kjente.. men ble tydeligere etterhvert, så da ble jeg mer sikker
Det kan godt være det du kjenner.. husker at det var mye jeg kjente på før det også, men var liksom vanskelig å skille ut.. dessuten har jeg morkaka foran, så da tar det ofte lenger tid før man kjenner noe..Hmm er i uke 15, så da må jeg sikkert vente litt til. Men har vært flere dager nå, og jeg greier liksom ikke å forklare følelsen heller![]()
Ok er 15+1 nå så kanskje det er andre ting jeg kjenner da? Liksom så vanskelig å forklare hvordan det føles også
Det kan godt være det du kjenner.. husker at det var mye jeg kjente på før det også, men var liksom vanskelig å skille ut.. dessuten har jeg morkaka foran, så da tar det ofte lenger tid før man kjenner noe..
Hmm kanskje jeg kjenner babyen daMed førstemann kjente eg frå veke 12. Denna gongen frå veke 15 med morkaka framme.
En aktiv liten turnerHmm kanskje jeg kjenner babyen dajeg har morkaka bak, kjenner en det evt lettere da? Blir kjekt når det er litt lettere å skille ut ja, veldig vanskelig nå spess siden det er første gangen
![]()
H*n var veldig aktiv på tidlig ul iallefall ♡En aktiv liten turner![]()
Hmm kanskje jeg kjenner babyen dajeg har morkaka bak, kjenner en det evt lettere da? Blir kjekt når det er litt lettere å skille ut ja, veldig vanskelig nå spess siden det er første gangen
![]()
Jeg syns det er veldig vanskelig å beskrive, det er litt som bobler men svakt liksomNår morkaka ligger framme, blir det som ein "buffer". Den tar i mot ein del av slaga/sparka og dempar dei. Mangen som ikkje kjenner spark før uti veke 24 pga det. Så å ha morkaka bak, er ein fordel slik sett.
Eg kunne beskriva det som bobler som sprakk, eller litt som at tarmen prompar innvendigFor andre har eg høyrt at nokon som skiler deg osv.
Huff håper du blir bedre ♡♡ god natt og sov godtNå legger jrg meg jenter! Kastet opp 3 ganger etter middag, og hsr vondt i hodet.. drikki mengder med vann og håper jeg får sove natten igjennom uten halsbrann!! Sov godt!
Samme her. Stod opp for en halv time siden, og har fått rydda litt mens gubben snorker ett par timer tilGod morgen damer! Sovet mye bedre i natt, og det var deilig! Nå tror jeg at jeg står opp og lar sambo sove noen timer til![]()
Jeg er åpenbart sulten, for av denne kommentaren fikk jeg lyst på en godt stekt grandiosaEn Godt Stekt Pizza derimot!![]()
Tror det var uke 18 før jeg var sikker, men hadde merket noen småting før det. Har morkaken foran her, så det kan jo dempe bevegelsene litt. Hvor langt er du nå da?Spm.:
Når kjente dere først liv fra babyen? Og hvordan kjentes det ut? Jeg er så usikker på om jeg kjenner babyen eller om det er noe helt annet liksom, men har vært over flere dager nå
Husker jeg lekket så fælt når jeg lå sånn halvveis på magen etter fødselenGod morgenGleder meg til å kunne sove på magen igjen. Våkner av at jeg prøver å komme over til magen, men det sier stopp liksom. Men etter fødsel kan det jo være puppene som stopper mageligningen, men kanskje jeg kan komme litt mer over på siden/magen??
Hva skal dere i dag da jenter? Her er det igjen en dag uten de store planene![]()