Felles skravle 2015

Nav er noe møl, i praksis betyr det at jeg må si opp vikartimene min eo ggå hjemme, for jeg har ye mer i mnd da enn når jeg jobber
Det der er så håpløst. Akkurat vært i samme situasjon selv, og så ble jeg sykemeldt.. Fortsatt ikke funnet ut av det, men nå er jeg gått ut i permisjon da.

Jeg er veldig glad i svinghjul selv;)
Var jo mye lettere å snu og alt syns jeg, slippe å løfte vogna osv. Men da tror jeg evt det må bli ny vogn og ikke brukt om vi skal ha det, vi vil jo ha iallefall et barn til så kanskje ny vogn hadde vært greit også da :)

Huff :( absolutt ikke kjekt! Er det 1uke til terminen din eller?
Nei, har termin 30. mars, og er oppsatt til planlagt KS 23. mars, men har noe ting jeg har lyst til å bli ferdig her hjemme før han kommer, derfor en liten uke.
Er vel 37+0 i morgen, så da vil han ikke være prematur :)

Var jo mye lettere å snu og alt syns jeg, slippe å løfte vogna osv. Men da tror jeg evt det må bli ny vogn og ikke brukt om vi skal ha det, vi vil jo ha iallefall et barn til så kanskje ny vogn hadde vært greit også da :)
Finnes jo mange vogner som knapt nok er brukt å få kjøpt da,

Huff skjønner ikke det altså.. men de ser vell bare drømmen om å leve som konger eller noe annet sykt :p

Eller at man blir lei :p haha
I mange land så er det jo mannen som bestemmer alt da, dessverre, og de kan gjøre akkurat hva de vil.

yes helt håpløst, blir fortvilet av hele greien for jeg vil jo jobbe.
Ja, ikke sant? Vil jo tro at de fleste vil det, blir jo tiltaksløs jo mer man går hjemme. Men så skal det liksom lønne seg, da er noe feil et sted.

Back
Topp