Det klarer du sikkert i løpet av kveldenOi! Går oppover.. kanskje jeg klarer 500 ila helga selv om jeg har besøk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du sikkert i løpet av kveldenOi! Går oppover.. kanskje jeg klarer 500 ila helga selv om jeg har besøk..
Er det festdrakt?Vis vedlegget 106690 her er bilde![]()
Hehe.. bare rubbe opp malinga.. ikke pusse helt ned..Helt enigå male eg jo bare gøy
hater pussingen da men
![]()
Det klarer du sikkert i løpet av kvelden
Vi får se ;-)Det greier du helt sikkert![]()
Det der er så håpløst. Akkurat vært i samme situasjon selv, og så ble jeg sykemeldt.. Fortsatt ikke funnet ut av det, men nå er jeg gått ut i permisjon da.Nav er noe møl, i praksis betyr det at jeg må si opp vikartimene min eo ggå hjemme, for jeg har ye mer i mnd da enn når jeg jobber
Åååå smelt ♡♡♡ fra name it? Så de la ut fine bilder på fb en sin idag herVis vedlegget 106690 her er bilde![]()
Var jo mye lettere å snu og alt syns jeg, slippe å løfte vogna osv. Men da tror jeg evt det må bli ny vogn og ikke brukt om vi skal ha det, vi vil jo ha iallefall et barn til så kanskje ny vogn hadde vært greit også daJeg er veldig glad i svinghjul selv![]()
Nei, har termin 30. mars, og er oppsatt til planlagt KS 23. mars, men har noe ting jeg har lyst til å bli ferdig her hjemme før han kommer, derfor en liten uke.Huffabsolutt ikke kjekt! Er det 1uke til terminen din eller?
Pleier å smiske med samboeren til slikt jegHehe.. bare rubbe opp malinga.. ikke pusse helt ned..
Jeg har troa på deg iallefallVi får se ;-)
Og softis da som du ikke kan spiseTror cravings har slått til her -.- sykt lyst på is i flere dager nå, drømmen: softis! Haha huff![]()
AhNei, har termin 30. mars, og er oppsatt til planlagt KS 23. mars, men har noe ting jeg har lyst til å bli ferdig her hjemme før han kommer, derfor en liten uke.
Er vel 37+0 i morgen, så da vil han ikke være prematur![]()
yes helt håpløst, blir fortvilet av hele greien for jeg vil jo jobbe.Det der er så håpløst. Akkurat vært i samme situasjon selv, og så ble jeg sykemeldt.. Fortsatt ikke funnet ut av det, men nå er jeg gått ut i permisjon da.
Hæ? Kan jeg ikkeOg softis da som du ikke kan spise
Ikke lett det der..
Kan man ikke spise det? Jeg levde på det i sommer..!!Og softis da som du ikke kan spise
Ikke lett det der..
Finnes jo mange vogner som knapt nok er brukt å få kjøpt da,Var jo mye lettere å snu og alt syns jeg, slippe å løfte vogna osv. Men da tror jeg evt det må bli ny vogn og ikke brukt om vi skal ha det, vi vil jo ha iallefall et barn til så kanskje ny vogn hadde vært greit også da![]()
Huff skjønner ikke det altså.. men de ser vell bare drømmen om å leve som konger eller noe annet sykt![]()
Ja, ikke sant? Vil jo tro at de fleste vil det, blir jo tiltaksløs jo mer man går hjemme. Men så skal det liksom lønne seg, da er noe feil et sted.yes helt håpløst, blir fortvilet av hele greien for jeg vil jo jobbe.
Ja men de pleier ikke å ha de svinghjulene her, sjekker ofte finn ser duFinnes jo mange vogner som knapt nok er brukt å få kjøpt da,
Vis vedlegget 106690 her er bilde![]()