Aaa, oppdatering, coming upOg jeg har klart over 1500 innlegg!!! Hvem hadde trodd jeg skulle klare det alt nåmange timer igjen av dagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaa, oppdatering, coming upOg jeg har klart over 1500 innlegg!!! Hvem hadde trodd jeg skulle klare det alt nåmange timer igjen av dagen
![]()
Og jeg har klart over 1500 innlegg!!! Hvem hadde trodd jeg skulle klare det alt nåmange timer igjen av dagen
![]()
Ja man skulle tro det :/Huffhåper det kun var et engangstilfelle da. Men om det blir så ille så er det vel nesten bedre med sykemelding fra tidligere? IA bedrift eller ei.
Flink du har vært har enda en del igjenOg jeg har klart over 1500 innlegg!!! Hvem hadde trodd jeg skulle klare det alt nåmange timer igjen av dagen
![]()
Så deilig, kos degLykken er å ligge på sofaen hos farmor og farfar å sløven. <3
Ja man skulle tro det :/
Har jobbet på kontor. Det er noe av det kjedeligste jeg noen gang har gjort!!!!
Ja. Men lege å sjef samarbeider for å ha folk I jobb lengst muligDet er vel uansett ikke noe jobben kam bestemme da, så om legen mener det så er det jo det som teller
Snart bare 250 igjen. Jeei... det skal jo I prinsippet gå bra på 2 aktive dagerOppdatering kl 14:19
1. Mirell 2.720
2. m&m mini 2.612
3. Peppercat 2.203
5. Lilleblomst_15 2.038
6. Hope91 2.034
7. lizzed 2.020
8. Kengu 1.672
10. Musemor med to små og en i magen 1.550
11. Lady_Z 1.533
14. ALN89 1.331
16. trinebeth 1.226
17. Babylito 1.189
19. EJ 997
22. Sara 817
23. Mallejenta 788
39. Lanterne 369
95. Fiona84 203
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.232 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 15 øverste ajour til 1.500.
12 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Deilig. Ligger å sløver hjemme. Spekulerer på hva jeg skal lage til middag I dagLykken er å ligge på sofaen hos farmor og farfar å sløven. <3
Det kommer litt an på hva man jobber med også.Det har jeg også, absolutt ikke noe for meg.. Må holde meg litt aktiv i løpet av en arbeidsdag, pluss at jeg trives med å være sosial..![]()
Vil heller ha sagt 3 etter hvordan aktivitetsnivået har vært her de siste dagene, men det er likevel godt innenfor februarSnart bare 250 igjen. Jeei... det skal jo I prinsippet gå bra på 2 aktive dager![]()
http://www.kreativhobbyoginterior.no/mobile/index.php#pro_768Brakkesyk!!
Noen som har sett noen fine fat til å ha lys på o.l på nett?
Ja etter dagen tempo blir det det, men tenkte mer hvis det var aktivitet her inne noen dagerVil heller ha sagt 3 etter hvordan aktivitetsnivået har vært her de siste dagene, men det er likevel godt innenfor februar
Ja. Men lege å sjef samarbeider for å ha folk I jobb lengst mulig
Det kommer litt an på hva man jobber med også.
Jeg jobber på kontor og det er absolutt ikke kjedelig.
Har mange varierte oppgaver og er stadig ute i møter folk.