Felles skravle 2015

Da forstår jeg. Kjedelig da:(
Har veldig lyst på 80% her og egentlig, men vet ikke helt om det lar seg gjøre med økonomien. Taper ganske mye på det:/

Var litt fram og tilbake på dette jeg også, men har jobbet meg opp såpass mye at gjennomsnittslønna var bra nok til at jeg skal klare det..
Frisørlønnen ligger på 146kr timen, og jeg har jobbet meg opp til 247kr timen.. Da får jeg utbetalt rundt 24-25 000 pr mnd, så det skal gå

Telenor fiber. Har vært stabilt helt frem til nå. Hatt det I over 2 år

Hm...har vel nextgentel her da :/
Også onecall. Hatt dårlige signaler på tlf i dag:(

Var litt fram og tilbake på dette jeg også, men har jobbet meg opp såpass mye at gjennomsnittslønna var bra nok til at jeg skal klare det..
Frisørlønnen ligger på 146kr timen, og jeg har jobbet meg opp til 247kr timen.. Da får jeg utbetalt rundt 24-25 000 pr mnd, så det skal gå

Det er jo veldig bra da:) jeg får utbetalt 18-19000 pr. mnd på 100%, og fant vel ut at jeg vil tape rundt 45000 på å ta 80% :/

Det varierer fra bedrift til bedrift etter som jeg forstod på nav..

Slik har jeg forstått det og. Her har jeg en ganske gitt inntekt da, så er vel enkelt å regne ut sånn sett.

Må ærlig innrømme at det ikke er like deilig å bade når halve magen og brystene stikker opp av vannet :p

Min lille store gutt var veldig liten når han kom til verden.
Han kom til termin, og var bare 2.735 g.
Rart å tenke på, i dag er det 5 uker til termin og gutten i magen har blitt estimert til å være helt normal, det vil si 3.500 til termin.
De legger på seg i magen ca 200 g i magen de siste ukene, så han nærmer seg nå det gutten vår var når han kom ut..

Back
Topp