Fikk beskjed fra nav sist at det ikke var 6 beste for da ville de jo tape penger. Men gjennomsnitt av de 10 siste. Men kan være jeg pratet med en sur behandlerEr det ikke de 6 beste av de 10 siste månedene de går ut i fra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed fra nav sist at det ikke var 6 beste for da ville de jo tape penger. Men gjennomsnitt av de 10 siste. Men kan være jeg pratet med en sur behandlerEr det ikke de 6 beste av de 10 siste månedene de går ut i fra?
Kanskje de plages over hele landet???
Ok, da er sikkert det det som er riktig.Fikk beskjed fra nav sist at det ikke var 6 beste for da ville de jo tape penger. Men gjennomsnitt av de 10 siste. Men kan være jeg pratet med en sur behandler
Telenor fiber. Har vært stabilt helt frem til nå. Hatt det I over 2 årMye mulig. Har ikke ramlet ut noe da. Hvilken operatør har du?
Da forstår jeg. Kjedelig da
Har veldig lyst på 80% her og egentlig, men vet ikke helt om det lar seg gjøre med økonomien. Taper ganske mye på det:/
Ikke sikkert for jeg mente også 6 beste... men han mente det var tilfeldige mnd av de 10 men da er det jo vi som tapet hvis vi har jobbet mye for mest muligOk, da er sikkert det det som er riktig.
Er det ikke de 6 beste av de 10 siste månedene de går ut i fra?
Telenor fiber. Har vært stabilt helt frem til nå. Hatt det I over 2 år
Glad jobben min betaler full lønn og får mest mulig refundert fra NAV.Det varierer fra bedrift til bedrift etter som jeg forstod på nav..
Signalet på tlf er ok. Men nettet hjemme detter inn og ut og siden tlf kobler seg opp til den blir det litt kresjHm...har vel nextgentel her da :/
Også onecall. Hatt dårlige signaler på tlf i dag![]()
Var litt fram og tilbake på dette jeg også, men har jobbet meg opp såpass mye at gjennomsnittslønna var bra nok til at jeg skal klare det..
Frisørlønnen ligger på 146kr timen, og jeg har jobbet meg opp til 247kr timen.. Da får jeg utbetalt rundt 24-25 000 pr mnd, så det skal gå
Det varierer fra bedrift til bedrift etter som jeg forstod på nav..
Signalet på tlf er ok. Men nettet hjemme detter inn og ut og siden tlf kobler seg opp til den blir det litt kresj
Bra de vil tilrettelegge synes jeg,ikke alle jobber som gjør detJa. Får være ute I morgen. Så skulle vi se på turnusen min slik at jeg kan få vakter å være ute
Ja håper detHåper det er bedre i morgen da![]()
Nei heldig som har 2 sjefer som begge har gått gravide for ikke så alt for lenge siden.Bra de vil tilrettelegge synes jeg,ikke alle jobber som gjør det
Sitter også å venter på mannen. Han måtte på jobb igjen for ene båten på jobb tok inn vannJeg er så trøtt.. Håper annen snart kommer hjem, så jeg kankomme eg ut påtur