Felles skravle 2015

Men det er jo deg det går utover da. Om det blir så ille at du bare sitter og ser på de andre gjøre jobben din, så er det jo ikke å holde deg i jobb egentlig da. Min mening. .
Det mente jeg også. Kjedelig å være på jobb å koke kaffe til de andre når vi har en maskin som gjør det for oss. Fikk endelig tak I sjefen I sted, fortalte hvordan dagen I går hadde vært og sa hvis de vil ha meg på jobb må de sette meg ute og ikke inne. Blir hardt med disse mur gulvene hele dagen

Det mente jeg også. Kjedelig å være på jobb å koke kaffe til de andre når vi har en maskin som gjør det for oss. Fikk endelig tak I sjefen I sted, fortalte hvordan dagen I går hadde vært og sa hvis de vil ha meg på jobb må de sette meg ute og ikke inne. Blir hardt med disse mur gulvene hele dagen

Murgulv er jo noe av det verste:o
Bra du sier ifra da:) stå på ditt;)

Legen min sykemeldte meg i uke 30 pga vi står hele dagene på harde flisgulv.. Fikk bekkenløsningssmerter, så hun mente det bare gjorde vondt verre..

Her ville jordmor ha meg på svangerskapspenger pga tungt fysisk arbeid. Som også innebærer mye gåing og ståing ifølge arbeidsmiljøloven, og man har krav på å få det tilrettelagt.
Legen var ikke helt enig med jordmor da, men siden vi også jobber med løsemidler hver dag var det ikke noe spørsmål. Det hadde begge nulltoleranse for!

Ja. Får være ute I morgen. Så skulle vi se på turnusen min slik at jeg kan få vakter å være ute

Er ihvertfall bra de prøver å tilrettelegge da:)

Her ville jordmor ha meg på svangerskapspenger pga tungt fysisk arbeid. Som også innebærer mye gåing og ståing ifølge arbeidsmiljøloven, og man har krav på å få det tilrettelagt.
Legen var ikke helt enig med jordmor da, men siden vi også jobber med løsemidler hver dag var det ikke noe spørsmål. Det hadde begge nulltoleranse for!

Er frisør, så det er begrenset hvor mye tilrettelegging man kan få i forhold til bekkenløsning.. Så legen sa at det var bedre at jeg holdt meg hjemme enn å få senskader..

Er frisør, så det er begrenset hvor mye tilrettelegging man kan få i forhold til bekkenløsning.. Så legen sa at det var bedre at jeg holdt meg hjemme enn å få senskader..

Joda, forståelig det. Men om jobben ikke kan tilrettelegge, så har du jo heller krav på svangerskapspenger.
Det er jo mye bedre det en å bruke opp sykeperioden.

Joda, forståelig det. Men om jobben ikke kan tilrettelegge, så har du jo heller krav på svangerskapspenger.
Det er jo mye bedre det en å bruke opp sykeperioden.

Fikk ikke dette da jeg kunne sitte i resepsjonen i 7,5 time hver dag i 2mnd.. Det hadde ikke økonomien min overlevd da jeg går på provisjon.. Hadde plutselig ikke hatt råd til 80% mammaperm eller mer enn å overleve..
Pluss at det hadde blitt lange dager, og ryggen hadde fått kjent det uansett..

Ja håper det. Ble dobbelt innlegg ser jeg. Plages litt med nettet I dag. Detter ut og kommer inn hele tiden

Dumme nettet:(
Er et eller annet med signalene mine i dag:/

Fikk ikke dette da jeg kunne sitte i resepsjonen i 7,5 time hver dag i 2mnd.. Det hadde ikke økonomien min overlevd da jeg går på provisjon.. Hadde plutselig ikke hatt råd til 80% mammaperm eller mer enn å overleve..
Er det ikke de 6 beste av de 10 siste månedene de går ut i fra?

Deilig. Ligger å sløver hjemme. Spekulerer på hva jeg skal lage til middag I dag
Trenger ikke tenke på noe i dag. Pappan min henter vesla i Bhg å kjører henne hit. Å farmor står for middagen i dag! Drømme dag for meg!!!

Da forstår jeg. Kjedelig da:(
Har veldig lyst på 80% her og egentlig, men vet ikke helt om det lar seg gjøre med økonomien. Taper ganske mye på det:/

Back
Topp