Felles skravle 2015

Skal hjem å koble til laderen nå. Har vært på kafé med ei venninne nå
Så koselig da.
Har litt jeg skulle ha gjort nede.
De planene jeg har for morgendagen er litt avhengig av at jeg får gjort det jeg ønsker å gjøre i dag

Dårlig gjort. Men de er vel pliktig til å ta inn om det er noe spesielt? Eller må du da ringe legevakt liksom?
Her får vi slike hastetimer om vi ringer med en gang kontoret åpner
Må ringe legevakt da og det orker jeg ikke. Risikerer å få en som såvidt forstår hva jeg sier. Fastlegen min er spesialist på nerver så er kjekt å dra dit med tanke på foten :)

Må ringe legevakt da og det orker jeg ikke. Risikerer å få en som såvidt forstår hva jeg sier. Fastlegen min er spesialist på nerver så er kjekt å dra dit med tanke på foten :)

Er vel ikke alt man gidder å ringe legevakt for heller. Får håpe du slipper unna det da, så går det nok fort frem til 10. Mars. (Da skulle mamma blitt 60 år♡)

Er vel ikke alt man gidder å ringe legevakt for heller. Får håpe du slipper unna det da, så går det nok fort frem til 10. Mars. (Da skulle mamma blitt 60 år♡)
♡♡ ja da hadde det blitt stor feiring ♡♡ ringer legevakta kun hvis det er noe akutt. Så blir det være enten i foten eller med fingrene så må jeg nok.

♡♡ ja da hadde det blitt stor feiring ♡♡ ringer legevakta kun hvis det er noe akutt. Så blir det være enten i foten eller med fingrene så må jeg nok.

Det hadde det absolutt♡♡♡

Enig der. Hadde ikke ringt selv om det ikke var akutt. Men noen ganger er det kjekt å ha mulighet til å komme til legen. Ikke helt akutt, men kan ikke vente en evighet for å sjekke heller liksom:)
Hva er det med foten da? :/

Det hadde det absolutt♡♡♡

Enig der. Hadde ikke ringt selv om det ikke var akutt. Men noen ganger er det kjekt å ha mulighet til å komme til legen. Ikke helt akutt, men kan ikke vente en evighet for å sjekke heller liksom:)
Hva er det med foten da? :/
Ei nerve som mest sannsynlig ligger I klem. Fikk det sist svangerskap også. Men da kom det ikke før uke 23 sånn forsiktig. Men I går var det temmelig ille

Veldig gøy.
Glad sønnen min har arvet den interessen

Blir et mattegeni da;)
Jeg var ikke så glad i det på barneskolen tror jeg, men fått mer sansen for det etterhvert. Har ikke noe ekstra innen det da, og det er vel mannen som er mattegeniet i huset, men tok 2mx for moroskyld på påbygning. Kom veldig godt med da jeg studerte til interiørarkitekt da og hadde litt mer avansert matte og fysikk:)

Ei nerve som mest sannsynlig ligger I klem. Fikk det sist svangerskap også. Men da kom det ikke før uke 23 sånn forsiktig. Men I går var det temmelig ille

Huff da. Høres ikke noe godt ut:(
Håper det ikke blir altfor ille da.

Back
Topp