Felles skravle 2015

Kyllingfilet og ris med sursøt saus og salat. Der da?

Har tatt opp noen koteletter:) så blir det vel noe ris og salat ved siden av. Saus vet jeg ikke enda

Yes da... Enda en dag sovet bort... Tragisk :( utrolig hvor trøtt man kan bli når man er gravid :p
Det blir bedre etterhvert.
Første trimester er ille når det kommer til å være trøtt

Ja, skulle bare sove en liten time.. :p sov 8 timer i natt og...
Jeg er også utrolig trøtt, men det er mest fordi jeg ikke får sove noe særlig på nettene...
Selv om det kommer til å være mye nattevåk når babyen kommer, gleder jeg meg fryktelig til å ikke ikke få sove på grunn av bekken vondt og halsbrann

Er det ikke typisk.
Klarer å reise meg opp av sofaen, skal bare lage meg et lite glass sjokomelk til halsbrannen før jeg setter igang.
Så kjenner jeg det, 1.000 nåler som stikker opp i underlivet og klarer knapt å bevege meg..
Æsj, skal det være en slik kveld i kveld :(

Er det ikke typisk.
Klarer å reise meg opp av sofaen, skal bare lage meg et lite glass sjokomelk til halsbrannen før jeg setter igang.
Så kjenner jeg det, 1.000 nåler som stikker opp i underlivet og klarer knapt å bevege meg..
Æsj, skal det være en slik kveld i kveld :(
Slike stikkninger har jeg og innimellom. Hva er det?

Hei nå er det en stund siden jeg har vært inne å skravlet med dere, hvordan går det med alle sammen? Ser dere sliter litt med søvnen her

Slike stikkninger har jeg og innimellom. Hva er det?
Bekkenløsning.

Bekkenløsning har to typer smerter.
Den som setter seg i musklene som fysio kan hjelpe med, og den stikkingen/svien man ikke kan gjøre noe med.
Jeg har nå nesten bare denne svien/stikkende/brennende følelsen.
Er til tider helt uutholdelig.

Kan ikke sitte, ligge eller stå, og hvertfall ikke skifte liggestilling i sengen når det er som verst

Hei nå er det en stund siden jeg har vært inne å skravlet med dere, hvordan går det med alle sammen? Ser dere sliter litt med søvnen her
Velkommen tilbake ;-) går etter forholdene bra ;-) med deg da? Hva har du styra med i det siste?

Back
Topp