Jeg også! Men tror vi har bestemt ossNavn er faktisk ikke helt klart. Vi har vurdert noen, men er fortsatt ikke helt sikker. Syntes det er så vanskelig!!!
Måtte de neste 2 mnd gå fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Men tror vi har bestemt ossNavn er faktisk ikke helt klart. Vi har vurdert noen, men er fortsatt ikke helt sikker. Syntes det er så vanskelig!!!
Jeg skal bli ajour i dag!Oppdatering kl 10:18
1. Mirell 422
2. m&m mini 261
3. Kengu 241
4. lizzed 239
7. Lilleblomst_15 180
8. Hope91 180
9. Mallejenta 170
11. Musemor med to små og en i magen 134
17. Sara 84
18. EJ 73
19. Lillefrø15 59
22. Lanterne 52
33. trinebeth 25
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 107 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 14 øverste ajur til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Men det er jo til lagring ikke nøye hvordan det blir. Skal ha hylla på jenterommet herAha, litt finere stil enn mine dahihi
Men lagerhyller i grovkjelleren funker flott![]()
Jeg skjønner deg veldig godt! Frem til jeg ble gravid hadde jeg ikke vært syk en eneste dag fra jobb i løpet av de 3 årene jeg har jobbet der. Da jeg plutselig ble 100% sykemeldt i halvannen uke, var det like mye sjokk for meg som for jobben, men da jeg fikk kjent på hvor godt det faktisk var å kunne puste ut, gjorde det meg ikke noe at jeg bare jobbet 50% de siste månedene.Jeg vet det!vil ikke slite med bekkenet etter fødsel!! Bare vanskelig, for har jo gode dager innimellom og får da gjort litt på fritida fra tid til annet.. typisk at man da får litt dårlig samvittighet ;-)
1500 tar jeg ja.Ikke gidd å tenk plassering. Tenk 1500 innleggdet klarer vi alle uten problem. alle oss her iallefall
Håper navnet blir helt klart når vi ser hamJeg også! Men tror vi har bestemt ossDere finner vel ut av det når dere ser ham :-D
Måtte de neste 2 mnd gå fort!
Så spennede. Jeg fikk frøkena på terminen.JEpp, hvis mange er med, blir det litt lettereMen, har termin i dag, så det spørs jo litt hvor aktiv jeg kan være i tiden fremover. Krysser fingrene for en sovebaby
![]()
Det klarer du lett! Tenkte kanskje jeg skulle prøve på det jeg ogsåJeg skal bli ajour i dag!
El-termin er på torsdag, så da kan det hende han kommer innen den terminenSå spennede. Jeg fikk frøkena på terminen.
Det blir du sikkertJeg skal bli ajour i dag!
Navn er faktisk ikke helt klart. Vi har vurdert noen, men er fortsatt ikke helt sikker. Syntes det er så vanskelig!!!
Seriøøøøst...
Jeg vil IKKE på jobb i dag![]()
Håper det! Kunne ønske han kunne presentere seg selv, tenk hvor enkelt det hadde vært med navn daKan hende dere ser det når han kommer ut![]()
Sovet dårlig?Seriøøøøst...
Jeg vil IKKE på jobb i dag![]()
Men det er jo til lagring ikke nøye hvordan det blir. Skal ha hylla på jenterommet her
Men spennende uansett... gleder meg til jeg kommer så langt, men maaange mnd igjenEl-termin er på torsdag, så da kan det hende han kommer innen den terminen![]()
bare sliten...Noen spesiell grunn eller bare sliten?
Ja litt... huff vurderer å bosette meg på toalettet. Kvalmen går ikke over i dag...Bare det er stødig nok så er det bra
Litt viktigere på jenterommet ja![]()
Haha, det hadde vært noe detHåper det! Kunne ønske han kunne presentere seg selv, tenk hvor enkelt det hadde vært med navn da![]()