Jeg har nesten ikke sovi noe.. har liggi å vridd meg i hele natt. Fikk kanskje 2 timer sikkerlig søvnSovet dårlig?Jeg syns dette var den hardeste mandagen i 2015 pga. dårlig søvn i natt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nesten ikke sovi noe.. har liggi å vridd meg i hele natt. Fikk kanskje 2 timer sikkerlig søvnSovet dårlig?Jeg syns dette var den hardeste mandagen i 2015 pga. dårlig søvn i natt...
Huff, stakkars deg!Ja litt... huff vurderer å bosette meg på toalettet. Kvalmen går ikke over i dag...
Vil sove jeg og...skal jo ingenting før jeg er "dø"bare sliten...har mest lyst til å sove i dag
![]()
Søvnmangel er virkelig forferdelig! Skal du jobbe lenge i dag?Jeg har nesten ikke sovi noe.. har liggi å vridd meg i hele natt. Fikk kanskje 2 timer sikkerlig søvn
Ja litt... huff vurderer å bosette meg på toalettet. Kvalmen går ikke over i dag...
huff du har det jo enda verre enn meg daVil sove jeg og...skal jo ingenting før jeg er "dø"![]()
Syns litt synd på meg selv i dag... men det må jo gå overHuff, stakkars deg!
Jepp.. kjenner følelsenJeg skjønner deg veldig godt! Frem til jeg ble gravid hadde jeg ikke vært syk en eneste dag fra jobb i løpet av de 3 årene jeg har jobbet der. Da jeg plutselig ble 100% sykemeldt i halvannen uke, var det like mye sjokk for meg som for jobben, men da jeg fikk kjent på hvor godt det faktisk var å kunne puste ut, gjorde det meg ikke noe at jeg bare jobbet 50% de siste månedene.
Veldig mange av mine kvinnelige kollegaer snakket masse med meg om at jeg ikke måtte slite meg ut, selv om jeg følte jeg hadde overskudd enkelte dager. De fikk meg virkelig til å se på langtidsperspektivet, jeg skal jo jobbe der i sikkert 30 år til, så kan ikke ødelegge helsen allerede før jeg er fylt 30.
Jess, dette går fort! Ja, håper navna blir klare og passer guttene som kommer utHåper navnet blir helt klart når vi ser ham2 måneder er ingenting, du har jo allerede gått i 7 mnd
![]()
heldigvis bare 5 timer.Søvnmangel er virkelig forferdelig! Skal du jobbe lenge i dag?
Håper jeg også... men tviler litt. Bare det ikke blir hver dagHuff da. Håper det kun er med denne ene dagen da og at det er bedre i morgen.
Haha.. ser for meg en snakkende nyfødt jeg nøHåper det! Kunne ønske han kunne presentere seg selv, tenk hvor enkelt det hadde vært med navn da![]()
Håper du klarer å holde ut! Lenge til du begynner?heldigvis bare 5 timer.
Masse skravling, men kanskje ikke så mye spennendeLunsj pause
Skjedd noe spennende?
hahaha, det har jeg faktisk ikke tenkt på!Haha.. ser for meg en snakkende nyfødt jeg nøhva slags stemme hadde de hatt
![]()
kl 15. Men må levere Vesla til oldeforeldrene først.Håper du klarer å holde ut! Lenge til du begynner?
Annet enn at slimproppen din har gått???Masse skravling, men kanskje ikke så mye spennende![]()
Det er omtrent når jeg ha tenkt å avslutte om ikke før.kl 15. Men må levere Vesla til oldeforeldrene først.