Felles skravle 2015

Sovet dårlig? :( Jeg syns dette var den hardeste mandagen i 2015 pga. dårlig søvn i natt...
Jeg har nesten ikke sovi noe.. har liggi å vridd meg i hele natt. Fikk kanskje 2 timer sikkerlig søvn

Jeg har nesten ikke sovi noe.. har liggi å vridd meg i hele natt. Fikk kanskje 2 timer sikkerlig søvn
Søvnmangel er virkelig forferdelig! Skal du jobbe lenge i dag?

Ja litt... huff vurderer å bosette meg på toalettet. Kvalmen går ikke over i dag...

Huff da. Håper det kun er med denne ene dagen da og at det er bedre i morgen.

Jeg skjønner deg veldig godt! Frem til jeg ble gravid hadde jeg ikke vært syk en eneste dag fra jobb i løpet av de 3 årene jeg har jobbet der. Da jeg plutselig ble 100% sykemeldt i halvannen uke, var det like mye sjokk for meg som for jobben, men da jeg fikk kjent på hvor godt det faktisk var å kunne puste ut, gjorde det meg ikke noe at jeg bare jobbet 50% de siste månedene.

Veldig mange av mine kvinnelige kollegaer snakket masse med meg om at jeg ikke måtte slite meg ut, selv om jeg følte jeg hadde overskudd enkelte dager. De fikk meg virkelig til å se på langtidsperspektivet, jeg skal jo jobbe der i sikkert 30 år til, så kan ikke ødelegge helsen allerede før jeg er fylt 30.
Jepp.. kjenner følelsen :-) må bare akseptere det selv :-)

Håper navnet blir helt klart når vi ser ham :) 2 måneder er ingenting, du har jo allerede gått i 7 mnd :D
Jess, dette går fort! Ja, håper navna blir klare og passer guttene som kommer ut :-)

Håper det! Kunne ønske han kunne presentere seg selv, tenk hvor enkelt det hadde vært med navn da :D
Haha.. ser for meg en snakkende nyfødt jeg nø :-P hva slags stemme hadde de hatt :-P

Back
Topp