Fin den bleTripptrapp ferdig malt, men ikke satt på platene.. redd for at malinga ikke er tilstrekkelig herdet enda! Vis vedlegget 101714Vis vedlegget 101714
Syns du er flink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin den bleTripptrapp ferdig malt, men ikke satt på platene.. redd for at malinga ikke er tilstrekkelig herdet enda! Vis vedlegget 101714Vis vedlegget 101714
En mørk mannestemme kanskjehahaha, det har jeg faktisk ikke tenkt på!
Hahaha, joda det er spennende! Men det skjedde i går, så spenningen har lagt seg litt her hos meg. Ingenting skjedd ennå, så nå er jeg tilbake i det sedvanlige ventemoduset.Annet enn at slimproppen din har gått???
Er ikke det spennende
Takk for det! Synes du er flink som sliter deg igjennom jobbing tross en dårlig dag!Fin den ble
Syns du er flink
Nå ser jeg for meg disse nissene i Reisen til julestjernen. Disse barna med skjegg og bart og dype stemmerEn mørk mannestemme kanskje![]()
Ville heller hatt tidlig og kort da, enn sen kort dagDet er omtrent når jeg ha tenkt å avslutte om ikke før.
Orker bare en kort dag i dag
Hahaha.. de er morsomme!Nå ser jeg for meg disse nissene i Reisen til julestjernen. Disse barna med skjegg og bart og dype stemmer![]()
kl 15..Håper du klarer å holde ut! Lenge til du begynner?
Det skjønner jeg! Da jeg jobbet i butikk tidligere, følte jeg bare at jeg satt og ventet på at seinvakten skulle komme. Fikk ikke gjort noe på formiddagen, bare ventet på å gå på jobb.Ville heller hatt tidlig og kort da, enn sen kort dag![]()
Nettopp.. vanligvis gjør jeg litt hjemme.. men i dag er jeg så sliten at jeg har ikke orket.Det skjønner jeg! Da jeg jobbet i butikk tidligere, følte jeg bare at jeg satt og ventet på at seinvakten skulle komme. Fikk ikke gjort noe på formiddagen, bare ventet på å gå på jobb.
Har hjemmekontor, og kommer til å ta en veldig kort dag.Takk for det! Synes du er flink som sliter deg igjennom jobbing tross en dårlig dag!
Du får bare ta alt i et sakte tempo, så går det nok bra. Håper formen er litt bedre imorra! Legen min skrev forresten ut sykemelding og daterte den frem i tid - så da vet du at det går anHar hjemmekontor, og kommer til å ta en veldig kort dag.
Hjelper veldig at jeg slipper å sitte lenge i bilen hver vei.
Har ganske vondt i dag, er derfor jeg som så lite i natt.
Har mest lyst til å ligge hele morgen dagen på sofaen i morgen når jeg har fri, men skal en tur til legen, og så må jeg innom Coop Obs! på vei hjem
Syntes det er et herk å handle! I dag har jeg handlet middag til resten av uken, men bare det å gå rundt i butikken og å bære varene til og fra bilen er tungt nok i seg selv.Har hjemmekontor, og kommer til å ta en veldig kort dag.
Hjelper veldig at jeg slipper å sitte lenge i bilen hver vei.
Har ganske vondt i dag, er derfor jeg som så lite i natt.
Har mest lyst til å ligge hele morgen dagen på sofaen i morgen når jeg har fri, men skal en tur til legen, og så må jeg innom Coop Obs! på vei hjem
Du får bare ta alt i et sakte tempo, så går det nok bra. Håper formen er litt bedre imorra! Legen min skrev forresten ut sykemelding og daterte den frem i tid - så da vet du at det går an
Syntes det er et herk å handle! I dag har jeg handlet middag til resten av uken, men bare det å gå rundt i butikken og å bære varene til og fra bilen er tungt nok i seg selv.
Greit å få tak i det man trenger.. må få en oversikt snart jeg også og finne ut hva jeg mangler/trenger..Regner med at legen min kan skrive sm frem i tid, i verste tilfelle får jeg bare hente den på mandag.
Skal ikke handle mye, mener bare på at det var der jeg fikk tak i flasketutter av den typen jeg ønsker sist til helt liten baby. Tar ukehandel på lørdager.
Enkelte dager er bare sånn...Jeg kommer aldri til å få gjort det jeg skal med dette tempoet. Jeg som skulle komme meg i dusjen fikk akutt kvalme så fant sofaen igjen haha jaja får ta meg meg frøkna på senteret i ettermiddag så jeg får kjøpt det jeg skal tenker jegså skal jeg alltids få tatt oppvasken og støvsuge før hu kommer fra skolen om et par timer
![]()
Enkelte dager er bare sånn...
Høres ut som en god plan!Ja og kjenner at dagen i dag ikke er den rette... så da tar jeg det med ro, i morra skal jeg tross alt på jobb og må bare gjøre det jeg skal og vi har ingen annen pause enn å gå på do...