Felles skravle 2015

Tripp trapp stolen uten plater.. må la malinga herde en uke eller to tror jeg.. ble litt trangere.. og fargen er ikke så blå i virkeligheten ;-)

Så fin :) Jeg har også vurdert å male tripp trapp stol. Den må vel pusses og grunnes først? Mye jobb, men fint resultat :)

Slimproppen gikk i går, eller deler av den (usj, så mye ekkelt som skrives på forumet her :P ) Jordmor sa i dag at babyen ligger veldig dypt nede i bekkenet, så nå var det bare til å vente på riene. :D

Hvem bryr seg om ekkelt da? ;)

Så utrolig spennende. Plutselig så skjer det:D

Skikkelig stilig farge :D
Så flink du er:)
Kjempefin farge selv om den er mer blå da;)
Syntes den fargen er utrolig flott! Jeg tror kanskje jeg har lyst til å male vår også. Har bare den gamle som jeg selv har brukt, og den er full av tusjstreker og rablinger. Den er bare trefarget, slik de fleste var på 80-tallet.
Takk :-) veldig fornøyd! Håper jeg får inn platene, men vil ikke risikere å ødelegge malinga ;-)

Denne var hvitbeiset (nesten trehvit, lanterne).. var faktisk ikke såå mye jobb.. må bare tørke skikkelig imellom!

Ja, er da bare noen måneder til uansett.. bare gruer meg til å si det på jobb
Du, ingen vil takke deg den dagen du sliter deg ut og det går utover både din og babys helse. Tenk hvor mange flere år de vil ha deg som dyktig og frisk arbeidstaker. Hva gjør litt sykemelding nå som du faktisk trenger det?

Så fin :) Jeg har også vurdert å male tripp trapp stol. Den må vel pusses og grunnes først? Mye jobb, men fint resultat :)
Tja.. synes det gikk greit.. jeg vasket den med kraftvask, pusset litt lett over for å matte overflatene og hadde på et strøk med heftgrunning.. deretter 2 strøk med interiørmaling og vips = ferdig :-)

Tja.. synes det gikk greit.. jeg vasket den med kraftvask, pusset litt lett over for å matte overflatene og hadde på et strøk med heftgrunning.. deretter 2 strøk med interiørmaling og vips = ferdig :)
Det var jo ikke så masse. Kanskje det er overkommelig for meg også :) Får ta det når minien her har kommet, han kommer jo ikke akkurat til å trenge tripptrappstol de første månedene.

Spennende! Masse lykke til! Håper du ikke går for lenge over :)
Syntes den fargen er utrolig flott! Jeg tror kanskje jeg har lyst til å male vår også. Har bare den gamle som jeg selv har brukt, og den er full av tusjstreker og rablinger. Den er bare trefarget, slik de fleste var på 80-tallet.

Vi har også mannens gamle fra 80-tallet. Den er brukt til 4 barn, og godt brukt kan du si ;) Må nok pusses ned først..

Det var jo ikke så masse. Kanskje det er overkommelig for meg også :) Får ta det når minien her har kommet, han kommer jo ikke akkurat til å trenge tripptrappstol de første månedene.
Hehe.. jepp! Det greie har vært at det har tatt max en time per gang jeg har vært nede.. så da har jeg kunnet fordele arbeidet.. og så satte sambo opp "stativ" for meg, slik at jeg ikke måtte bøye meg ned ;-)

Du, ingen vil takke deg den dagen du sliter deg ut og det går utover både din og babys helse. Tenk hvor mange flere år de vil ha deg som dyktig og frisk arbeidstaker. Hva gjør litt sykemelding nå som du faktisk trenger det?
Jeg vet det! :-) vil ikke slite med bekkenet etter fødsel!! Bare vanskelig, for har jo gode dager innimellom og får da gjort litt på fritida fra tid til annet.. typisk at man da får litt dårlig samvittighet ;-)

Har dere bestemt navn da? Vi venter også gutt :-D
Navn er faktisk ikke helt klart. Vi har vurdert noen, men er fortsatt ikke helt sikker. Syntes det er så vanskelig!!!

Back
Topp