Skravletråd :)

Jeg spiser egentlig ikke pannekaker jeg, har aldri likt det :p Men frøkna pleier å ha sukker, rørte blåbær eller sirup på :)

Å fiskepudding er godt! Det må vi ha en dag når frøkna er frisk. Blir litt for tung mat nå som hu er syk og gidder ikke å bare lage til meg...

Blåbær pleier jeg ha på;)
Det er godt ja:DDet blir enkelt ved sykdom,orker jo ikke styre mer enn man må da:)

Blåbær pleier jeg ha på;)
Det er godt ja:DDet blir enkelt ved sykdom,orker jo ikke styre mer enn man må da:)

Jeg gidder ikke å bruke mye tid på mat hun ikke spiser haha derimot kan jeg bruke mange timer på middagen om hun har lyst på noe i håp om at hun skal spise litt da :P

Jeg gidder ikke å bruke mye tid på mat hun ikke spiser haha derimot kan jeg bruke mange timer på middagen om hun har lyst på noe i håp om at hun skal spise litt da :p
Skjønner jeg godt:)
Først i dag hun ble syk eller?

Datt heilt ut her. Gikk tom for straum:p men jo, trøtt og sliten her og. Så kom eg på at eg ikkje har trent i dag. Så no sit eg på sykkelen og slit. Men ikkje så hardt at eg ikkje klarer litt tasting samtidig då. Hehe:p
Haha :P Gått meg en tur i dag, men orker ikke mer trening enn det kjenner jeg :P

Back
Topp