På ipaden er det ingenting...Ja, ble plutselig veldig mye...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På ipaden er det ingenting...Ja, ble plutselig veldig mye...![]()
Så heldig han erJa, veldig. Han fikk så masse tingSnille snille svigermor
![]()
Fantastiske eccosko blant annet. Så nå plasserer jeg et av de andre her på hytten![]()
Svømming var super gøy som vanlig![]()
Her er alt tipptoppAlt er meget braenn med deg? Har du ein fin kveld?
Så kjedelig. Kva er det som feiler henne då?
Ja, ble plutselig veldig mye...![]()
Uff stakkar. Er ho gammal?Feber, hoster og snørrer. Men trur ikke jeg har sett henne så urolig og dårlig som hu er i kveld før. Så blir nok lege i morgen tenker jeg![]()
Vært syk lenge?Hu er 8 år![]()
Vært syk lenge?
Jeg spiser egentlig ikke pannekaker jeg, har aldri likt detMen frøkna pleier å ha sukker, rørte blåbær eller sirup på
Å fiskepudding er godt! Det må vi ha en dag når frøkna er frisk. Blir litt for tung mat nå som hu er syk og gidder ikke å bare lage til meg...
Blåbær pleier jeg ha på![]()
Det er godt jaDet blir enkelt ved sykdom,orker jo ikke styre mer enn man må da
![]()
Leit. Hvor langt unna er din mor da?Nei, dessverre er det ikke det. Vi har vært heldige med mine foreldre, men nå som pappa er borte så blri det mindre vi ser til mamma
Skjønner jeg godtJeg gidder ikke å bruke mye tid på mat hun ikke spiser haha derimot kan jeg bruke mange timer på middagen om hun har lyst på noe i håp om at hun skal spise litt da![]()
Så heldig han er
Er dere på hyttetur?
50 mil dessverre.Leit. Hvor langt unna er din mor da?![]()
HahaDatt heilt ut her. Gikk tom for straummen jo, trøtt og sliten her og. Så kom eg på at eg ikkje har trent i dag. Så no sit eg på sykkelen og slit. Men ikkje så hardt at eg ikkje klarer litt tasting samtidig då. Hehe
![]()
50 mil dessverre.
Jaaaa.. men det er greit av og tilMen da blir det bare dessert, ikke middag..
Skjønner jeg godt![]()
Først i dag hun ble syk eller?
OkSøndag eller natt til mandag, jeg er ikke helt sikker da hun har hvert hos faren...