$$
Den har vi sett på kino, litt kjedelig for min som er så stor
Ok, må mer action til enn som så ja?
Jeg likte den selv da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
$$
Den har vi sett på kino, litt kjedelig for min som er så stor
Det kan jeg skjønne. Ingen som kan flytte? Ikke det at det er bare bare altså...Det gjør man, men skulle gjerne hatt henne nærmere.
Vi likte den alle sammen her![]()
Satser på at den faller i smak her og da![]()
Ja, spørs jo hva hun likerMin er jo liten
Jeg likte den selv også da. Men liker omtrent alt disney så
![]()
Okei. Da vil hun nok like denne godtHun liker godt Disney filmer og koser seg veldig med biler og den type filmer selv om hun og liker mer "skumle" filmer også![]()
Må nok det jaOk, må mer action til enn som så ja?
Jeg likte den selv da![]()
Nei, hun vil ikke hit og vi vil ikke ditDet kan jeg skjønne. Ingen som kan flytte? Ikke det at det er bare bare altså...
HeheMå nok det jaMen passer nok godt til de som er 5 år og yngre
AhaNei, hun vil ikke hit og vi vil ikke dit![]()
Kjekt å se filmner nå når man er syk gjerneDet gjør hun nok da![]()
Haha jeg trur jeg har en fjern ungeFrøkna våkna og skulle ha nesespray og nesepapir. Så sier jeg at det er siste pakke med nesepapir. Men nei for hun hadde et lager med nesepapir på rommet sånn at når vi gikk tom for papir så var vi ikke tomme allikevel hehe
Og det hadde hun også eller?Smart hun
![]()
Kjekt å se filmner nå når man er syk gjerne![]()
Kanskje hun bare er en liten luringVel jeg har ikke finni det, så lurer fælt på hvor det laget er hen haha men hun er ikke helt på nett her for hun trengte da ikke å legge seg ned for å sove haha
Mhm, genialtJa det er veldig greit, og da er det godt man har netflix sånn at hun har litt å velge i mens jeg gjør andre ting![]()
Mhm, genialt![]()
I morgen skal vi ha hyrdepai til middag![]()