Jepp kan se slik utSiste innspurt for mange ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp kan se slik utSiste innspurt for mange ja![]()
Det har eg absoluttGod kveldher har jeg hatt en fin og rolig kveld på sofaen med frøkna og nå nyter jeg litt alenetid før det er natta
![]()
Har du en fin kveld?
Klager ikke på det i det hele tattHørtes jo heilt greitt ut![]()
JippiiHun er syk hun også..men er i bedring. Mest hoste på henne også. Vært syk i to uker hun nå!
hun gikk forresten et lite steg idag!
såå stolt!
Vi skal ha pannekaker i morgen. Mannen elsker det, men jeg liker det ikke så godt![]()
Den vart detJepp kan se slik uthvordan går det med dere? Hørte dk turen ble avlyst?
Ja hun var kjempestolt!Jippiiså kjekt. Stolt sjølv også ho då eller? Godt det bedrer seg med formen hennar då. Ekstra kjedelig med sjukdom når det er dei små.
Hehe, er ganske gøy syns jeg også. Men mannen er ikke så gira på det til middag. Han mener det er dessert![]()
Hva pleier du ha på pannekakene da?![]()
Vi hadde fiskepudding i hvit saus med kokte poteter og gulrøtter til. Masse karri på såklart![]()
Ja neste år!Den vart detvart plutselig litt mykje for oss. Men neste år kanskje?
![]()
Plutselig så spring hoJa hun var kjempestolt!gjorde det på barseltreff idag
men ikke etter vi kom hjem
tyypisk
![]()
Hehe jaPlutselig så spring ho![]()
Nei, dessverre er det ikke det. Vi har vært heldige med mine foreldre, men nå som pappa er borte så blri det mindre vi ser til mammaSynd:/ Desverre ikke alle som er det:/ Vi er veldig heldige![]()
Ja det skulle me ha benytta oss avJa neste år!er klar da! Dere er velkommen til overnatting i huset i sommer
![]()
Det har eg absoluttsnart klar for senga. Etter eit par tre-fire-fem ting som må ordnast først
![]()
Ikke jeg heller??? Går nok ikke...jeg finner det ikke ut?
15.juniJa det skulle me ha benytta oss avmå jo ha oss en tur nedover i løpet av ferien. Når var innflytting?
God kveldGod kveld alle saman. Her har det jammen vore mykje skravling.har folk ein finfin kveld?
![]()
Så kjedelig. Kva er det som feiler henne då?Hørtes bra ut![]()
Min alenetid er jeg redd forsvant for jeg flytta frøkna inn på sofaen her. Hu er så dårlig så da liker jeg å ha henne sånn at jeg kan følge med.... men hu sover så kan jo se det jeg vil da![]()
Ja, ble plutselig veldig mye...Nei den er overalt og fryktelig plagsom!
Alt er meget braGod kveld
Håper alt er bra med deg?