Jeg har ikke reklame på nett eller appJa utrolig irriterende med denne reklamen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke reklame på nett eller appJa utrolig irriterende med denne reklamen!![]()
Det dukker nok opp hos deg også snartJeg har ikke reklame på nett eller appAdblock på data, men vet ikke hvorfor jeg ikke har på app..
Hva har du på pannekakene.Vi skal ha pannekaker i morgen. Mannen elsker det, men jeg liker det ikke så godt![]()
Enig!Hva har du på pannekakene.
Syns om pannekaker er godt eller ikke veldig mye avgjøres av fyllet
Jeg bruker bacon og blåbærsylteHva har du på pannekakene.
Syns om pannekaker er godt eller ikke veldig mye avgjøres av fyllet
Ja, veldig. Han fikk så masse tingSå gøy med shopping
Kos deg på svømming!
Vi pleier å ha en soppstuing med bacon først.Jeg bruker bacon og blåbærsylte
Mannen bruker bacon og sukker, også har han grønnsakssuppe til![]()
Da holder jeg meg til dataen og adblockDet dukker nok opp hos deg også snart![]()
Hehe, er ganske gøy syns jeg også. Men mannen er ikke så gira på det til middag. Han mener det er dessertVel ble ikke mye rester for jeg som ikke liker pannekaker syntes jammen det var godt i dag haha![]()
Liker best å vente til de er kalde og ha is inni daVi pleier å ha en soppstuing med bacon først.
Når man har spist litt av det går man over på desserten og da kommer blåbærsyltetøy og sukker frem.
La meg si det enkelt: nei...Det forstår jeg. Farmor og farfar er ikke så aktive?
Synd:/ Desverre ikke alle som er det:/ Vi er veldig heldigeLa meg si det enkelt: nei...
Men da blir det bare dessert, ikke middag..Liker best å vente til de er kalde og ha is inni da![]()
Datt heilt ut her. Gikk tom for straumGod kveldTrøtt og sliten men ellers bra. Der da?
Det er det. Håpar det går seg raskt til igjen då. Ellers alt bra med lisjegullet ?Takksåå kjedelig å være syk!
![]()
Multitasking er en fin tingDatt heilt ut her. Gikk tom for straummen jo, trøtt og sliten her og. Så kom eg på at eg ikkje har trent i dag. Så no sit eg på sykkelen og slit. Men ikkje så hardt at eg ikkje klarer litt tasting samtidig då. Hehe
![]()
Siste innspurt for mange jaJa har tatt seg opp littsikkert pga det er slutten av mnd
![]()
Hørtes jo heilt greitt utVeldig fin kveld.
Mannen rydder kjøkkenet mens jeg er lat![]()
Hun er syk hun også..Det er det. Håpar det går seg raskt til igjen då. Ellers alt bra med lisjegullet ?![]()