Skravletråd :)

God kveld :) her har jeg hatt en fin og rolig kveld på sofaen med frøkna og nå nyter jeg litt alenetid før det er natta :)

Har du en fin kveld?
Det har eg absolutt:D snart klar for senga. Etter eit par tre-fire-fem ting som må ordnast først:p

Hun er syk hun også..:( men er i bedring. Mest hoste på henne også. Vært syk i to uker hun nå!:o hun gikk forresten et lite steg idag!:D såå stolt!
Jippii:D så kjekt. Stolt sjølv også ho då eller? Godt det bedrer seg med formen hennar då. Ekstra kjedelig med sjukdom når det er dei små.

Vi skal ha pannekaker i morgen. Mannen elsker det, men jeg liker det ikke så godt :P

Jeg liker egentlig ikke pannekaker men som gravid og rar i matveien så syntes jeg det smakte godt i dag haha

Frøkna elsker pannekaker hu og, så da lager man det en sjelden gang da hehe

Hehe, er ganske gøy syns jeg også. Men mannen er ikke så gira på det til middag. Han mener det er dessert:P
Hva pleier du ha på pannekakene da?;)
Vi hadde fiskepudding i hvit saus med kokte poteter og gulrøtter til. Masse karri på såklart;):D

Jeg spiser egentlig ikke pannekaker jeg, har aldri likt det :P Men frøkna pleier å ha sukker, rørte blåbær eller sirup på :)

Å fiskepudding er godt! Det må vi ha en dag når frøkna er frisk. Blir litt for tung mat nå som hu er syk og gidder ikke å bare lage til meg...

Det har eg absolutt:D snart klar for senga. Etter eit par tre-fire-fem ting som må ordnast først:p

Hørtes bra ut :)

Min alenetid er jeg redd forsvant for jeg flytta frøkna inn på sofaen her. Hu er så dårlig så da liker jeg å ha henne sånn at jeg kan følge med.... men hu sover så kan jo se det jeg vil da :P

Hørtes bra ut :)

Min alenetid er jeg redd forsvant for jeg flytta frøkna inn på sofaen her. Hu er så dårlig så da liker jeg å ha henne sånn at jeg kan følge med.... men hu sover så kan jo se det jeg vil da :P
Så kjedelig. Kva er det som feiler henne då?

Back
Topp