Håper håper håper!!Ja, håper det slipper![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper håper håper!!Ja, håper det slipper![]()
Fikk du fremsetet da? Hadde ikke klart så mange timer i bil nå..!Hei jenter ! Snart hjemme fra 7 timers biltur, ca 2 timer igjen ! Er så klar![]()
Er ikke mye stress om dagen, bare mye å gjøreHe he. Tenkte at det ikke blir så mye stress
. Men tida kan gå fort for deg
![]()
Sitter bakFikk du fremsetet da? Hadde ikke klart så mange timer i bil nå..!
Det er braEr ikke mye stress om dagen, bare mye å gjøre
Har ikke så mye saker som drar meg i alle retninger
Bra det funker for deg da ;-) sist jeg satt i bil måtte jeg lene setet helt tilbake for å overleveSitter bakhar stor plass ;D
Det er det.Høres riktig ut det..!![]()
Så bra! Viktig å få tilrettelagt på jobb! Jeg jobber jo lange dager mest fordi jeg har så lang reisevei og det tar så på å kjøre bil..!Det er det.
Har en grei sjef som ber meg avpasse dagene etter hvordan jeg føler meg og har full frihet til å ta hjemmekontor dersom jeg ønsker det.
Prøver å være i kjernetiden på mandager og onsdager
Hvor lang reisevei har du?Så bra! Viktig å få tilrettelagt på jobb! Jeg jobber jo lange dager mest fordi jeg har så lang reisevei og det tar så på å kjøre bil..!
35 min hver vei..Hvor lang reisevei har du?
Har heldigvis slippi detBra det funker for deg da ;-) sist jeg satt i bil måtte jeg lene setet helt tilbake for å overleve![]()
Heldig du er. Gjør det lettere og mer motiverende å jobbe da tenker jegDet er det.
Har en grei sjef som ber meg avpasse dagene etter hvordan jeg føler meg og har full frihet til å ta hjemmekontor dersom jeg ønsker det.
Prøver å være i kjernetiden på mandager og onsdager
Det er akkurat det.Heldig du er. Gjør det lettere og mer motiverende å jobbe da tenker jeg![]()
Er ikke så galt det.35 min hver vei..
Skulle ønske alle ledere var slik og alle arbgivere gjorde det på den måtenDet er akkurat det.
Gjør det lettere for meg samtidig som han får nytte av min arbeidskraft.
Vi tjener på det begge to
Jeg er hvertfall veldig fornøyd.Skulle ønske alle ledere var slik og alle arbgivere gjorde det på den måten
BraaaJeg er hvertfall veldig fornøyd.
Yes,gleder meg veldig til detSå gøy!![]()
Veldig greit med pose i grunnDyne har jeg i den str siden jeg har bedside crib. Men tror nok det blir pose og ikke syne i vogneni allefall første tiden