Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teller ned til helg.Noen som gjør no gøy idag da? Snart lunsj her...
Blir bra med helg.. men gruer meg til å være alene hjemmeTeller ned til helg.
Lunsjen er akkurat over, og det er ca 3,5 time til jeg setter kursen hjemover.
Det forstår jeg.Blir bra med helg.. men gruer meg til å være alene hjemme
Så deilig da!Det forstår jeg.
Jeg blir ikke alene hjemme, mannen har akkurat bekreftet taco klokken 18, så da bare må jeg gi ungene noe når vi kommer hjem, det blir litt lenge å vente, men litt frukt går fint.
Ja, jeg gleder meg masse!!!Så deilig da!![]()
Ja, ikke sant.Åhh.... Knirkebaby
Åh hærlig <3Noen ganger blir jeg helt rørt av mannen.
Fikk melding fra han som sa han hadde problemer med å ikke gråte siden det var en på besøk på jobben hans med en veldig liten baby.
Når jeg spurte hvor liten svarte han at han ikke viste, men så liten at den bare knirket fremdeles, ikke gråt ordentlig
Etter uke 26 og sv.skapsbekreftelse fra jordmor eller lege er det ikke da?Hei jenter ! Håper dere har en fin dag ! Endelig hjemme igjen. Her er det -7 og snø. Var i byen i dag og kjøpte gave til tantes lille gull
pluss at jeg skulle søke om foreldre penger, men fikk beskjed at det var for tidlig
![]()
Trudde jeg å, er 28 ukerEtter uke 26 og sv.skapsbekreftelse fra jordmor eller lege er det ikke da?
Hvor langt er du på vei?
Jeg søkte elektronisk i desember, da var jeg rundt uke 28/29Trudde jeg å, er 28 uker
Ferdig på jobb, vært hos fysio, handlet, hentet i barnehagen og nå sitter jeg i bilen bak jobben til mannen og venter
Da er det helg
Bare braGod ettermiddag alle
Lenge siden jeg har vært her inne ja. Hvordan går det med alle?![]()
Bare bramed deg?
Jeg driver ā lager meg laks og ris til middag.
Planer for kvelden?
Ikke andre enn å slappe av, handle og spise god matGod helg til dere
Noen spennende planer?