Felles skravle 2015

Noen som gjør no gøy idag da? Snart lunsj her...

Blir bra med helg.. men gruer meg til å være alene hjemme
Det forstår jeg.

Jeg blir ikke alene hjemme, mannen har akkurat bekreftet taco klokken 18, så da bare må jeg gi ungene noe når vi kommer hjem, det blir litt lenge å vente, men litt frukt går fint.

Det forstår jeg.

Jeg blir ikke alene hjemme, mannen har akkurat bekreftet taco klokken 18, så da bare må jeg gi ungene noe når vi kommer hjem, det blir litt lenge å vente, men litt frukt går fint.
Så deilig da! :-)

Noen ganger blir jeg helt rørt av mannen.
Fikk melding fra han som sa han hadde problemer med å ikke gråte siden det var en på besøk på jobben hans med en veldig liten baby.
Når jeg spurte hvor liten svarte han at han ikke viste, men så liten at den bare knirket fremdeles, ikke gråt ordentlig

Noen ganger blir jeg helt rørt av mannen.
Fikk melding fra han som sa han hadde problemer med å ikke gråte siden det var en på besøk på jobben hans med en veldig liten baby.
Når jeg spurte hvor liten svarte han at han ikke viste, men så liten at den bare knirket fremdeles, ikke gråt ordentlig
Åh hærlig <3

Hei jenter ! Håper dere har en fin dag ! Endelig hjemme igjen. Her er det -7 og snø :(. Var i byen i dag og kjøpte gave til tantes lille gull ❤️ pluss at jeg skulle søke om foreldre penger, men fikk beskjed at det var for tidlig :(

Hei jenter ! Håper dere har en fin dag ! Endelig hjemme igjen. Her er det -7 og snø :(. Var i byen i dag og kjøpte gave til tantes lille gull ❤️ pluss at jeg skulle søke om foreldre penger, men fikk beskjed at det var for tidlig :(
Etter uke 26 og sv.skapsbekreftelse fra jordmor eller lege er det ikke da?

Hvor langt er du på vei?

God ettermiddag alle:D
Lenge siden jeg har vært her inne ja. Hvordan går det med alle? :D

Bare bra:) med deg?

Jeg driver ā lager meg laks og ris til middag.

Planer for kvelden?

Alt bra her. Vært på cafe med Lillefrø15, og er mett :)
Samboer skal på fotballtrening, så jeg vurderer å prøve å få ryddet litt mens han er der siden det skjer så mye i helga :o hehe

Du da? :)

Back
Topp