Lillefrø15
Forumet er livet
Ja, lurt å skjekkeTakk. <3 Om det fortsatt er lyd når hun puster skal jeg gjøre det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, lurt å skjekkeTakk. <3 Om det fortsatt er lyd når hun puster skal jeg gjøre det![]()
Så deiligGutten har snudd på seg.
For en uke siden lå han på tvers.
Nå ligger han med hodet ned, pompen dytter utover og jeg kjenne at beina spriker til siden.
Siden hodet ligger ned har magen sunket litt og det er lettere å puste, og han sparker ikke slik at deg gjør vondt![]()
Du har jo tross alt termin over en måned før meg ;-) men ja, vi har jo posen dersom det er kaldt i midten av april og utover..Dyne har jeg i den str siden jeg har bedside crib. Men tror nok det blir pose og ikke syne i vogneni allefall første tiden
Så deilig som har helg nå, da.Hva spiser du på tacoen?. Lomper? Skjell?
Edit: nei, nå har jeg helg. Jobbet tidlig
![]()
Det er faktisk bare 38 dager igjenDu har jo tross alt termin over en måned før meg ;-) men ja, vi har jo posen dersom det er kaldt i midten av april og utover..
Det er veldig enkelt med pose, men det går fint med dyne og teppe også.Du har jo tross alt termin over en måned før meg ;-) men ja, vi har jo posen dersom det er kaldt i midten av april og utover..
Og hvor mange arbeidsdager?Det er faktisk bare 38 dager igjen![]()
Aha - så bra da! Aner ikke om jeg kommer meg på jobb imorra.. klarer ikke gå pga bekkenet og ligger med varmeflaske på nakken.. ooooog gubben skal til trondheim i helga.. mulig han må ha med bikkja i bilen :-(Hva spiser du på tacoen?. Lomper? Skjell?
Edit: nei, nå har jeg helg. Jobbet tidlig
![]()
Skal du ha pose denne gangen?Det er veldig enkelt med pose, men det går fint med dyne og teppe også.
Vi hadde ikke råd til pose når vi fikk førstemann, født 5. mars, han var aldri kald
Hmm. Morgen + 4 dager neste uke + 4 dager den siste uken, om ikke det blir noen endringer i sykemeldingenOg hvor mange arbeidsdager?
Herregud som tida går! 78 dager igjen her..Det er faktisk bare 38 dager igjen![]()
Får prøve begge deler og se hva jeg liker best ;-)Det er veldig enkelt med pose, men det går fint med dyne og teppe også.
Vi hadde ikke råd til pose når vi fikk førstemann, født 5. mars, han var aldri kald
Vi hadde pose med frøkna, desember barn, og kommer til å fortsette å bruke denSkal du ha pose denne gangen?
Ja i know. Er så klar for å bli ferdig. Men samtidig ikke. Vil jo ikke "miste" no permisjon, og vil jo også rekke å få hjem sambo, få vognen og rekke omvisning på sykehuset/fødeavdHerregud som tida går! 78 dager igjen her..
Ja, kjempe deiligSå deilig som har helg nå, da.
Har kort dag på jobb i morgen så har jeg fri...
Hvilken pose har du?Vi hadde pose med frøkna, desember barn, og kommer til å fortsette å bruke den
Jeg har funnet ut at jeg har 7-16 dager igjen på jobb.Hmm. Morgen + 4 dager neste uke + 4 dager den siste uken, om ikke det blir noen endringer i sykemeldingen
Så 9 da?![]()
Går fort detHerregud som tida går! 78 dager igjen her..
Skal til legen torsdag neste uke. Har sm til den dagen.Jeg har funnet ut at jeg har 7-16 dager igjen på jobb.
Kommer an på hva legen sier om 1,5 uker..