Nei, skjønner :-/ bedre med en ekstra tur til legen da!Hun har det egentlig helt fint, men liker ikke lyden som kommer når hun puster...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, skjønner :-/ bedre med en ekstra tur til legen da!Hun har det egentlig helt fint, men liker ikke lyden som kommer når hun puster...
Lilleblomst_15 har virkelig tatt helt avOppdatering kl 19:48
2. Lilleblomst_15 2.064
4. Musemor med to små og en i magen 1.556
6. Lillefrø15 1.410
9. Sara 1.171
11. lizzed 1.003
18. EJ 790
26. Kengu 528
34. Lanterne 385
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.419 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Begynner å merke jeg er litt sliten nå, og tror ikke jeg blir med en måned til med det første.Lilleblomst_15 har virkelig tatt helt avGodt mange av dere er i rute, jeg heier på fellesskravlerne!
Hadde mye mer forrige mndLilleblomst_15 har virkelig tatt helt avGodt mange av dere er i rute, jeg heier på fellesskravlerne!
Hihi.. den var skjønn!Dumme facebook som reklamerer med salg hele tiden
Nå fikk jeg jo lyst på denne....
Vis vedlegget 100011
Var jo nettopp det den varHihi.. den var skjønn!
Var jo nettopp det den var![]()
Har en arco artic dunpose + en lammeskinnspose. Trenger ikke. Meeeeeeen. Penger brenner visst mellom fingrene mine om dagenepasser ikke til min vogn (sier vi)
![]()
Hehehe.. sånn er det..Har en arco artic dunpose + en lammeskinnspose. Trenger ikke. Meeeeeeen. Penger brenner visst mellom fingrene mine om dagenelyst på :/
Hardt livHehehe.. sånn er det..
Jeg har arvet en voksipose, men kjøpt dyne også.. tenker at det mest sannsynlig ikke blir å bruke pose før til høsten igjen..Hardt livhehe
Klarte å la være nå.. Spørs hvor lenge det varer
Har du kjøpt vognpose eller blir det teppe og dyne?
Uff daMannen lager taco.. jeg har bare vondt og får ikke til noenting :-(
Ja, må prøve det til ukaEnkelt, sunt og godt
Helt grei hverdags mat
Syns du skal ringe fastlegen i morgen. God bedring til lilleSitter å vurderer om jeg må ringe legevakta i morgen. Det er lyd i brystet til frøkena når hun puster. Har ikke feber, men en stygg hoste... hva mener dere?
Ja det var godt detUff da. Men taco er digg
![]()
Takk for oppdateringOppdatering kl 19:48
2. Lilleblomst_15 2.064
4. Musemor med to små og en i magen 1.556
6. Lillefrø15 1.410
9. Sara 1.171
11. lizzed 1.003
18. EJ 790
26. Kengu 528
34. Lanterne 385
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.419 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk. <3 Om det fortsatt er lyd når hun puster skal jeg gjøre detSyns du skal ringe fastlegen i morgen. God bedring til lille![]()
Dyne har jeg i den str siden jeg har bedside crib. Men tror nok det blir pose og ikke syne i vognenJeg har arvet en voksipose, men kjøpt dyne også.. tenker at det mest sannsynlig ikke blir å bruke pose før til høsten igjen..
Hva spiser du på tacoen?Ja det var godt det
Jobba ikke du i kveld?