Enig med Musemor ang plassering i bilen! Jeg hadde ikke orket 7 timer i baksetet!Fordi jeg er passasjer, men da har jeg større plass så det går nok bramen blir det for ille så spør jeg om å sitte foran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med Musemor ang plassering i bilen! Jeg hadde ikke orket 7 timer i baksetet!Fordi jeg er passasjer, men da har jeg større plass så det går nok bramen blir det for ille så spør jeg om å sitte foran
Aah, da tror jeg faktisk jeg har hørt om den. Så for meg en helt ny film. Er den noe tess eller blir det litt ... teit?Film med engler, demonen, himmel og helvete.
Keanu Reeves (fra Matrix) i hovedrollen.
Litt som Exorsisten +++
http://no.wikipedia.org/wiki/Constantine_(film)
Er ikke en ny film om den ligger på NetFlix daAah, da tror jeg faktisk jeg har hørt om den. Så for meg en helt ny film. Er den noe tess eller blir det litt ... teit?![]()
Har ikke sett så mange filmer på netflix, så jeg har ikke så mye peilingEr ikke en ny film om den ligger på NetFlix da
Nå er jeg veldig glad i den sjangeren, da.
Syns den er bra![]()
Hvilkrn film da?Da er frokosten fortært, og NetFlix slått på.
Mot normalt har jeg faktisk valgt en film istedenfor serie...
Hva gjør dere?
Som jeg skrev lengre oppe, jeg ser Constantine.Hvilkrn film da?![]()
Den har jeg settSom jeg skrev lengre oppe, jeg ser Constantine.
Egentlig ikke store forskjellen fra Supernatruial som jeg har sett den siste tiden![]()
Hjemme fra dyrlegen.. sitter på bvDa er frokosten fortært, og NetFlix slått på.
Mot normalt har jeg faktisk valgt en film istedenfor serie...
Hva gjør dere?
FinværDen har jeg sett
Jeg ser på grimm. Men nå skal jeg ta en pause og komme meg til hesten i fineværet. Sol og blå himmel (men kaldt da)![]()
Så deilig.Den har jeg sett
Jeg ser på grimm. Men nå skal jeg ta en pause og komme meg til hesten i fineværet. Sol og blå himmel (men kaldt da)![]()
Var det ikke katten som skulle kastreres, hvordan går det med han?Hjemme fra dyrlegen.. sitter på bv![]()
Nei, det var vel lillefrø for noen dager siden ;-) var bare hunden som måtte ha vaksine og sin årlige helsesjekk.. alt er bare braVar det ikke katten som skulle kastreres, hvordan går det med han?
Ikke bestandig like lett å holde styr på personene her inne, og så skal jeg liksom også begynne å holde styr på husdyrene i tilleggNei, det var vel lillefrø for noen dager siden ;-) var bare hunden som måtte ha vaksine og sin årlige helsesjekk.. alt er bare bra![]()
Jada, tok det ikke ille opp her jeg sitterIkke bestandig like lett å holde styr på personene her inne, og så skal jeg liksom også begynne å holde styr på husdyrene i tillegg
Lett å ta feil
Oj. Snø håper jeg ikke kommer her. Dette været er deilig, blir jo i godt humør av detSå deilig.
Her laver det ned på 3. eller 4. dagen.
Det er skummelt. Tatt meg selv i "forsøk tyveri uten å ha ment det" i det jeg er på vei ut av butikken og må bråsnu og enten gå å betale eller legge det på plass. Slikt som mascaraer og andre småting. Så lett å glemme. Men alltid kommet på det før jeg har gått det i fraJada, tok det ikke ille opp her jeg sitterjeg også roter veldig med de ulike her inne innimellom.. og så skylder jeg litt på gravidtåka..
Har en mistanke om at jeg igår klarte å betale for noe, mens jeg holdt noe annet smått i hånda, før jeg gikk ut av butikken.. usikker, for jeg fikk ikke med meg kvittering :-( rotehode!!
Joa, men nå syns jeg det begynner å bli litt mye.Oj. Snø håper jeg ikke kommer her. Dette været er deilig, blir jo i godt humør av det![]()
Kjempeekkelt.. heldigvis bare en klut til 30 kr det kan gjelde.. men likevel :-(Det er skummelt. Tatt meg selv i "forsøk tyveri uten å ha ment det" i det jeg er på vei ut av butikken og må bråsnu og enten gå å betale eller legge det på plass. Slikt som mascaraer og andre småting. Så lett å glemme. Men alltid kommet på det før jeg har gått det i fraheldigvis
Takk for oppdateringOppdatering kl 15:44
2. Lilleblomst_15 2.047
4. Musemor med to små og en i magen 1.532
6. Lillefrø15 1.400
9. Sara 1.164
11. lizzed 1.001
18. EJ 790
26. Kengu 523
34. Lanterne 381
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.419 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/