Felles skravle 2015

Fordi jeg er passasjer, men da har jeg større plass så det går nok bra :) men blir det for ille så spør jeg om å sitte foran
Enig med Musemor ang plassering i bilen! Jeg hadde ikke orket 7 timer i baksetet!

Aah, da tror jeg faktisk jeg har hørt om den. Så for meg en helt ny film. Er den noe tess eller blir det litt ... teit? :p
Er ikke en ny film om den ligger på NetFlix da :P
Nå er jeg veldig glad i den sjangeren, da.
Syns den er bra :)

Er ikke en ny film om den ligger på NetFlix da :p
Nå er jeg veldig glad i den sjangeren, da.
Syns den er bra :)
Har ikke sett så mange filmer på netflix, så jeg har ikke så mye peiling :P Kanskje jeg også skal se filmen en av formiddagene jeg bare sitter her og ser på tv :)

Ikke bestandig like lett å holde styr på personene her inne, og så skal jeg liksom også begynne å holde styr på husdyrene i tillegg :P
Lett å ta feil
Jada, tok det ikke ille opp her jeg sitter :-P jeg også roter veldig med de ulike her inne innimellom.. og så skylder jeg litt på gravidtåka..

Har en mistanke om at jeg igår klarte å betale for noe, mens jeg holdt noe annet smått i hånda, før jeg gikk ut av butikken.. usikker, for jeg fikk ikke med meg kvittering :-( rotehode!!

Jada, tok det ikke ille opp her jeg sitter :-P jeg også roter veldig med de ulike her inne innimellom.. og så skylder jeg litt på gravidtåka..

Har en mistanke om at jeg igår klarte å betale for noe, mens jeg holdt noe annet smått i hånda, før jeg gikk ut av butikken.. usikker, for jeg fikk ikke med meg kvittering :-( rotehode!!
Det er skummelt. Tatt meg selv i "forsøk tyveri uten å ha ment det" i det jeg er på vei ut av butikken og må bråsnu og enten gå å betale eller legge det på plass. Slikt som mascaraer og andre småting. Så lett å glemme. Men alltid kommet på det før jeg har gått det i fra :o heldigvis

Det er skummelt. Tatt meg selv i "forsøk tyveri uten å ha ment det" i det jeg er på vei ut av butikken og må bråsnu og enten gå å betale eller legge det på plass. Slikt som mascaraer og andre småting. Så lett å glemme. Men alltid kommet på det før jeg har gått det i fra :o heldigvis
Kjempeekkelt.. heldigvis bare en klut til 30 kr det kan gjelde.. men likevel :-(

Oppdatering kl 15:44

2. Lilleblomst_15 2.047
4. Musemor med to små og en i magen 1.532
6. Lillefrø15 1.400
9. Sara 1.164
11. lizzed 1.001
18. EJ 790
26. Kengu 523
34. Lanterne 381

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.419 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Oppdatering kl 15:44

2. Lilleblomst_15 2.047
4. Musemor med to små og en i magen 1.532
6. Lillefrø15 1.400
9. Sara 1.164
11. lizzed 1.001
18. EJ 790
26. Kengu 523
34. Lanterne 381

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.419 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:).

Back
Topp