Felles skravle 2015

Ja i know. Er så klar for å bli ferdig. Men samtidig ikke. Vil jo ikke "miste" no permisjon, og vil jo også rekke å få hjem sambo, få vognen og rekke omvisning på sykehuset/fødeavd

Omvisningen er 12dager før termin
Ja, det skjønner jeg! Håper jeg slipper å gå over jeg, men tviler på det da.. sambo håper han kommer 7. April så slipper han å dra på jobb etter påsken :-P

Aha - så bra da! Aner ikke om jeg kommer meg på jobb imorra.. klarer ikke gå pga bekkenet og ligger med varmeflaske på nakken.. ooooog gubben skal til trondheim i helga.. mulig han må ha med bikkja i bilen :-(

Idag hadde vi lomper.. jeg er mest glad i det, mens gubben vil ha skjell.. derfor litt om hverandre hva vi velger.. ellers er det det vanlige med salat og ost og saus..
Oki:). Uff da, du må ta hensyn til kroppen❤️. Håper du får det bedre:). Har du prøvd maarud tortillachips på tacoen?:). Kjempe godt:)

Ja, kjempe deilig:D. Når slutter du i morgen da?
Er ikke helt 100% sikker.
Kommer litt an på når jeg er på jobb i morgen, og så tror jeg at jeg har jobbet litt mye før i uken, litt for lange dager :P
Har time hos fysio kl 14, så må gå senest en 1/2 time før det, mest sannsynlig litt før

Oki:). Uff da, du må ta hensyn til kroppen❤️. Håper du får det bedre:). Har du prøvd maarud tortillachips på tacoen?:). Kjempe godt:)
Ja.. men jeg har jo gjort det.. hadde en SÅ bra uke forrige uke og kunne gjøre masse.. mens eenne uka tåler kropoen ingenting :'(

Godt med tortillachips ja!! :-D

Skal til legen 3. februar, og sm til 8. februar.
Kommer hvertfall ikke til å bli mindre sykemeldt..
Jeg har 40% til torsdag neste uke. Nekter å gå tilbake i fullt, så 40% siste uken er minimum. Mest lyst å ha 100% - men er jo siste uken før permisjon. Skal klare å bite tennene sammen. Satser jeg på :)

Jeg har 40% til torsdag neste uke. Nekter å gå tilbake i fullt, så 40% siste uken er minimum. Mest lyst å ha 100% - men er jo siste uken før permisjon. Skal klare å bite tennene sammen. Satser jeg på :)
Legen ville helst ha meg ut i 100% sm sist, så får det sikkert dersom jeg ønsker det, men er ikke helt sikker på om det er det jeg ønsker heller. Liker å jobbe...

Legen ville helst ha meg ut i 100% sm sist, så får det sikkert dersom jeg ønsker det, men er ikke helt sikker på om det er det jeg ønsker heller. Liker å jobbe...
Jeg liker og jobbe, men føltes sã meningsløst siste ukene. Er der kort, fōler ikke jeg får gjort alt, er sliten og ueffektiv.
Er liksom ikke like kjekt da

Hadde vært ok med 60% sm siste uken, kun til ca kl 13 tre dager i uken + 2 dager fri blir det vel?

Jeg slutter litt tidligere mandag og onsdag og en del mer tidlig på fredager fordi da går jeg til fysio etter jobb.
Justere tiden etter hva jeg har å gjøre.
60% er 3 dager, og en dag er 7 timer og 45 minutter, eller 7,75 timer
Passer bare på at legger jeg sammen timene for mandag, onsdag og fredag så har jeg -7,75 timer beregnet ut fra full tid..

Jeg slutter litt tidligere mandag og onsdag og en del mer tidlig på fredager fordi da går jeg til fysio etter jobb.
Justere tiden etter hva jeg har å gjøre.
60% er 3 dager, og en dag er 7 timer og 45 minutter, eller 7,75 timer
Passer bare på at legger jeg sammen timene for mandag, onsdag og fredag så har jeg -7,75 timer beregnet ut fra full tid..
Høres riktig ut det..! :-)

Back
Topp