Presentasjonstråd

31 år gammel nordlandsjente bosatt i sør trøndelag. Nærmere bestemt børsa for de som er lokalkjente.
Har en gutt på 3.
Hadde en litt skummel start på svangerskapet med spotting i uke 3.6 og 4.6.
Men hcg viste fin stigning og jeg er nå sykmeldt grunnet kvalme så troa begynner å innfinne seg.
Gravi på 3 forsøk så godt fornøyd med det.
 
Da var det påtide å presentere seg :) jeg er ei jente på 28 år fra lillehammer, men bor i follebu nå. Har en gutt på 4 år som er veldig klar til å bli storebror :)
Vi har prøvd i ca 16 mnd før den bebisen her satt :)
 
Jeg er 27 fra Sandnes. Er samboer med en engelskman. Dette blir vårt første barn og vi gleder oss masse. Foreløpig termin er 31.juli :D
 
Kanskje påtide å skrive her inne og :)

Jeg er ei jente som blir 28 neste mnd med ei jente som blir 8 år neste mnd :) vi bor i porsgrunn. Det var veldig uplanlagt da jeg egentlig anså meg som ferdig med smått, men en til er nå veldig Velkommen. Jeg er ikke sammen med bf.
 
24 år, og bor i Stavanger:happy: Giftet meg med min kjære sommeren 2014, og fikk positiv test i slutten av oktober :Heartred Er utdannet barnevernspedagog, og jobber som pedagogisk leder på liten avdeling i barnehage. Foreløpig termin etter UL uke 13: 06.07.2015:Heartred
 
Hei, jeg er 27 år og fra sør- trøndelag. Har en sønn på 4.5 år, så dette blir nummer 2, men mannens nummer én. Utdannet og jobber som vernepleier. Foreløpig termin 14.juli.
 
Hei,
Jente på 20 og sambo på 30 venter vår første! Fant ut at jeg var gravid 25 oktober og var da 5 uker på veg. Foreløpig termin er beregnet til 01 juli. 16 uker akkurat i dag. Gleder oss :-D
 
36 år fra Skien, venter min første. Har vært ganske sikker helt fra 10 dager før mensen skulle komme, siden jeg fikk festeblødning og aldri har hatt en mellomblødning i hele mitt liv. Det var full klaff på første forsøk etter kutt av prevensjon, og gleden er stor!
 
Blir 30 til sommeren (i juli)... Og har foreløpig termin 16.juli. Håper jeg slipper fødsel på 30årsdagen :p
Bor i stavanger :)
 
hei!
Jeg er ei jente på 28 år (snart 29) som venter mitt første barn:) Foreløpig termin er 11. juli, gleder meg veldig til OUL i begynnelsen av februar, da jeg er veldig spent på kjønnet, og selvfølgelig om alt står bra til:)
 
hei!
Jeg er ei jente på 28 år (snart 29) som venter mitt første barn:) Foreløpig termin er 11. juli, gleder meg veldig til OUL i begynnelsen av februar, da jeg er veldig spent på kjønnet, og selvfølgelig om alt står bra til:)
Så morsomt, jeg er også 28, blir 29 før bebis kommer, venter mitt første og har termin 11. Juli. :D
 
Hei allesammen :)

Er en jente på 28 år fra SKIEN (eg. Gøteborg men bodd her i over 8 år) som gifte meg med drømmemannen min i oktober. 2 uker senere blei jeg gravid med den lille som nå ligger i magen :) Har termin 27 Juli, men alle søstrene mine har ført veldig mye før termin så vi krysser ben å fingrene for at den lille vil stanne inne i magen lengst mulig ;)

Akkurat nå gleder jeg meg noe syyyykt til 25 Februar da UL skal finne sted å da får vi rede på om det er en liten gutt eller jente inne i magen <3 planleggingsfreak som jeg er så blir dette veldig stas :D
 
Hei!
27 år med nr 2 på vei :) Bor i Trondheim men er opprinnelig nordlending. Har foreløpig termin 7.juli. Har en gutt fra før som rekker å bli 3 år før han blir storebror. Har samboer som jeg har vært sammen med siden jeg var 15 år :)
 
Hei
27 år, har samboer, bor i Nittedal.
Førstegangsfødende og har termin 18 juli. <3
 
Hei alle sammen:)

Jeg er 26 år, bor på Oppsal i Oslo og jobber i IT bransjen. Jeg har vært sammen med min samboer i 6 år og dette blir vårt første barn. Vi har fått termin 27.juli foreløpig og gleder oss kjempemasse :D
 
Jeg får vel slenge inn en presentasjon jeg og...

Trondhjemmer bosatt på Askøy (utenfor Bergen) med mann og ei jente født i 2013. Bodd i og utenfor bergen i 12 år og vært med min mann like lenge. Giftet oss på 1årsdagen til jentungen Jobber som miljøterapeut i bofellesskap.

Har termin 30 juli, men går det som sist blir det nok augustunge..
 
Hei.

Jeg heter Henriette og er 31 år. Kommer fra tromsø og har 3 barn fra før, 2 gutter og en jente.. Nr 4 blir også en gutt og har forventet ankomst 04 juli. Jeg er utdannet ergoterapeut og arbeider i Rus og Psykiatri tjenesten og i Nattjenesten.
 
Hei.
Er 30 år har samboer på 35 og vi venter vår første 30.juni (men jeg er sikker på vi bikker juli...) Har to store vovser fra før som så langt har vært våre bebiser, de blir 8 og 3 år i løpet av våren/sommeren. Så her blir det omstilling for hele gjengen :)
 
Back
Topp