BraFra mobilen ja.
Nå under dyna, sover snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BraFra mobilen ja.
Nå under dyna, sover snart
Har du det sånn at du har fri enkelte dager i uken og jobber fullt andre? Eller jobber du kortere dager hver dag?Har ikke så mye valg egentlig.. kroppen sier ifra.. hvis ikke hadde jeg nok ikke vært 50% sykemeldt heller..
Jeg er 40% sykmld og jobber kortere dagerHar du det sånn at du har fri enkelte dager i uken og jobber fullt andre? Eller jobber du kortere dager hver dag?
Funker det fint for deg? Jeg har også jobbet kortere dager når jeg har vært 50% sykemeldt, men skulle helst hatt en dag fri i uken. Denne gangen passet det dårlig, fordi fagene jeg skulle ha, var fordelt over alle dagene.Jeg er 40% sykmld og jobber kortere dager
Kunne godt hatt 50 % og hatt en dag fri + resten kortere. Kjenner det å stå opp er hardt! Tar timesvis før jeg føler meg våken. Men klarer ikke sitte lenger enn halve dager. Da er jeg gåenFunker det fint for deg? Jeg har også jobbet kortere dager når jeg har vært 50% sykemeldt, men skulle helst hatt en dag fri i uken. Denne gangen passet det dårlig, fordi fagene jeg skulle ha, var fordelt over alle dagene.
Jobber 3 6timers dager.. har 40 min å kjøre hver vei, så noe annet blir bare dumt..Har du det sånn at du har fri enkelte dager i uken og jobber fullt andre? Eller jobber du kortere dager hver dag?
Jeg skal ha fri 2 dager i uken, og jobbe kortere resten.Funker det fint for deg? Jeg har også jobbet kortere dager når jeg har vært 50% sykemeldt, men skulle helst hatt en dag fri i uken. Denne gangen passet det dårlig, fordi fagene jeg skulle ha, var fordelt over alle dagene.
Hvilke dager har du fri? Hvor lenge jobber du de andre dagene ?Jeg skal ha fri 2 dager i uken, og jobbe kortere resten.
60% sykemeldt
Kanskje du skal be om 50% da? Eller spørre om du kan begynne seinere? Jeg slet også veldig med å stå opp om morgenen, var helt i koma til langt utpå dagen hvis jeg måtte stå opp kl. 7Kunne godt hatt 50 % og hatt en dag fri + resten kortere. Kjenner det å stå opp er hardt! Tar timesvis før jeg føler meg våken. Men klarer ikke sitte lenger enn halve dager. Da er jeg gåen
Jobber 8-13 fire dager i uken
8-12 en dag i uken
Hva får du?Hihi.. nå sitter sambo og bestiller bursdagsgave til megingen overraskelse i år
Jeg skal ha fri 2 dager i uken, og jobbe kortere resten.
60% sykemeldt
Jobber 3 6timers dager.. har 40 min å kjøre hver vei, så noe annet blir bare dumt..
Symaskin.. han og mamma/pappa spleiser på en visstnok ganske bra en.. valgt selv..Hva får du?![]()
Og du sitter og ser på? Ingen forsøk på å skjule det, altsåHihi.. nå sitter sambo og bestiller bursdagsgave til megingen overraskelse i år
Sykmld varer ut neste uke, da må jeg uansett ha ny. Kanskje jeg skal foreslå 50% da. Fri onsdag feks. Komme meg midt i uka. Tror det hadde vært en god løsningKanskje du skal be om 50% da? Eller spørre om du kan begynne seinere? Jeg slet også veldig med å stå opp om morgenen, var helt i koma til langt utpå dagen hvis jeg måtte stå opp kl. 7
Så morro med symaskin da! Er du flink å sy?Symaskin.. han og mamma/pappa spleiser på en visstnok ganske bra en.. valgt selv..
Jeg er veldig heldig for styrer dagene mine selv.. derfor starter jeg ofte ikke før halv9-9 så jeg slipper å stå opp kl 6.. får også velge pasienter jeg vil ha, og jobber mye administrativt, så da blir det variertHøres ut som om dere har greie ordninger. Godt med fri innimellom!
Har valgt den selv, så de ser vel ingen grunn til å skjule detOg du sitter og ser på? Ingen forsøk på å skjule det, altså![]()
Lite erfaring.. hadde en jeg arva etter farmor, men den var ødelagt og gammel.. har lyst til å sy litt forskjellig nå, og ville heller kjøpe en maskin jeg kan utvikle meg med.. tenkte jeg skulle starte med babynest og siklesmekker..Så morro med symaskin da! Er du flink å sy?
Jeg skal også sy babynest, men har sydd veldig lite før. Har tatt symaskinlappen på barneskolen, daLite erfaring.. hadde en jeg arva etter farmor, men den var ødelagt og gammel.. har lyst til å sy litt forskjellig nå, og ville heller kjøpe en maskin jeg kan utvikle meg med.. tenkte jeg skulle starte med babynest og siklesmekker..
Tidligere har jeg bare sydd gardiner og reparert forskjellig..