Sov godt! Vel fortjent etter to umenneskelige arbeidsdager!I kveld skal jeg rett og slett snart legge meg. Trøtt som jeg er ser jeg ret og slett ingen grunn til å være våken så veldig mye lenger enn den kveldsmaten jeg skal spise.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt! Vel fortjent etter to umenneskelige arbeidsdager!I kveld skal jeg rett og slett snart legge meg. Trøtt som jeg er ser jeg ret og slett ingen grunn til å være våken så veldig mye lenger enn den kveldsmaten jeg skal spise.
Nettopp ryddet bort all julepynt og noe klær, mens sambo har vasket opp, støvsugd og ryddet mye!Hva driver dere med i kveld da, sånn uten om å være her på bv?
Syntes også jm virker veldig spennende! Men, turnusarbeid og nattevakter er ikke helt det store for meg. Tror det finnes store fordeler og store ulemper med de fleste yrker, men skulle gjerne ha likt å vite om et yrke som bare har fordeler med segEr Siviløkonomer nok kanskje ikke det jeg hadde valgt om jeg skulle valgt om igjen. Kunne tenkt meg å vært jm på sykehuset jeg!
![]()
Så deilig med reint hus! Vi tok vekk julepynten i går, utenom et par julestjerner. Kan ikke kaste levende planter, selv om de hører til "feil" sesong.Nettopp ryddet bort all julepynt og noe klær, mens sambo har vasket opp, støvsugd og ryddet mye!
Mine julestjerner var ikke fine lengre, så ikke noe problem.. skulle gjort det før helga, men har ikke hatt overskudd.. idag har jeg bare liggi på sofaen, så klarte en time med litt smårydding nå på kvelden..!Så deilig med reint hus! Vi tok vekk julepynten i går, utenom et par julestjerner. Kan ikke kaste levende planter, selv om de hører til "feil" sesong.
Får se hvor lenge mine holder seg, men håper ikke de har tenkt å klamre seg til livet i ukesvisMine julestjerner var ikke fine lengre, så ikke noe problem.. skulle gjort det før helga, men har ikke hatt overskudd.. idag har jeg bare liggi på sofaen, så klarte en time med litt smårydding nå på kvelden..!
8-16 jobb man-fred var grunnen til jeg valgte utdanningenSyntes også jm virker veldig spennende! Men, turnusarbeid og nattevakter er ikke helt det store for meg. Tror det finnes store fordeler og store ulemper med de fleste yrker, men skulle gjerne ha likt å vite om et yrke som bare har fordeler med seg![]()
Det er noe jeg faktisk lengter etter, men som ikke er særlig mulig i mitt yrke. I alle fall ikke rett før karakterene skal settes! Glad jeg skal ut i permisjon og få nesten et år med "ferie" fra jobben8-16 jobb man-fred var grunnen til jeg valgte utdanningen![]()
Ja det ser jeg og virkelig frem tilDet er noe jeg faktisk lengter etter, men som ikke er særlig mulig i mitt yrke. I alle fall ikke rett før karakterene skal settes! Glad jeg skal ut i permisjon og få nesten et år med "ferie" fra jobben![]()
Og dere ser meg nåVi skulle jo jage deg i seng om vi så deg her etter kl 22
BraOg dere ser meg nå
Men jeg er på vei i seng altså
Et du meg??Er Siviløkonomer nok kanskje ikke det jeg hadde valgt om jeg skulle valgt om igjen. Kunne tenkt meg å vært jm på sykehuset jeg!
![]()
Håper du sniker fra mobilen og ikke sitter foran pc'en ennå! Leggetid nåOg dere ser meg nå
Men jeg er på vei i seng altså
Jeg har jo desverre masse overtid. Men jeg KAN ha 8-16. Jeg jobber frivillig kveld/helg. Jeg MÅ ikkeEt du meg??
Dog, helt 8-16 på kontoret har jeg ikke for tiden. Ikke min siv.øk ektemann heller
Han må være på andre siden av kloden, han! Jobber han på skip?Braer kommet meg i seng. Venter på sms fra sambo. Han står vel opp rundt disse tider. Æsj dumme tidssoner
Nei, eller ja. Han reiser rundt å fikser og installerer. Både båter og rigger igrunn.Han må være på andre siden av kloden, han! Jobber han på skip?
Har ikke så mye valg egentlig.. kroppen sier ifra.. hvis ikke hadde jeg nok ikke vært 50% sykemeldt heller..Får se hvor lenge mine holder seg, men håper ikke de har tenkt å klamre seg til livet i ukesvisAv og til er det godt å unne seg en avslappingsdag. Jeg får i alle fall unngjelde hvis jeg presser meg!
Fra mobilen ja.Håper du sniker fra mobilen og ikke sitter foran pc'en ennå! Leggetid nå![]()
Jeg må disse ukene.Jeg har jo desverre masse overtid. Men jeg KAN ha 8-16. Jeg jobber frivillig kveld/helg. Jeg MÅ ikke![]()
Det var enda godt! Du må jo passes påFra mobilen ja.
Nå under dyna, sover snart