Lillefrø15
Forumet er livet
Det skal du få gjøreNei, du får ikke lov til å avsløre noe.
Jeg vil se selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal du få gjøreNei, du får ikke lov til å avsløre noe.
Jeg vil se selv![]()
Høres ut som meg detJeg skal også sy babynest, men har sydd veldig lite før. Har tatt symaskinlappen på barneskolen, da![]()
Høres veldig godt tilrettelagt ut! Hva slags pasienter jobber du med? Jeg syntes også papirarbeidet var lettere enn å måtte være "på" i møte med andre mennesker. Det var litt mer vanskelig å kombinere med kynnere, vondter og trøtthet.Jeg er veldig heldig for styrer dagene mine selv.. derfor starter jeg ofte ikke før halv9-9 så jeg slipper å stå opp kl 6.. får også velge pasienter jeg vil ha, og jobber mye administrativt, så da blir det variert
Kjøpte stoff allerede i oktober, men har ikke hatt tid til å sy ennå. Kjøpte også mønster da jeg var på Stoff og stil, så det kan da ikke være såå vanskelig?Høres ut som meg detde sier det er ganske enkelt ;-) vi får holde hverandre oppdatert.. har du kjøpt stoff? Venter du gutt eller jente?
Jeg er fysio i kommune, så vi har det meste egentlig.. men nå har jeg flest nakkepasienter, for det er forholdsvis lett fysisk.. klarer ikke sitte så lenge av gangen pga bekkenet mitt, så da blir det litt av hvert.. har veldig selvstyrt jobb til vanlig også jeg..Høres veldig godt tilrettelagt ut! Hva slags pasienter jobber du med? Jeg syntes også papirarbeidet var lettere enn å måtte være "på" i møte med andre mennesker. Det var litt mer vanskelig å kombinere med kynnere, vondter og trøtthet.
Oi.. høres fint ut! Har du link/bilder?Kjøpte stoff allerede i oktober, men har ikke hatt tid til å sy ennå. Kjøpte også mønster da jeg var på Stoff og stil, så det kan da ikke være såå vanskelig?Venter en liten gutt, så babynestet blir grått utenpå og hvitt med skyer inni.
Driver du med selvbehandling også, da?Jeg er fysio i kommune, så vi har det meste egentlig.. men nå har jeg flest nakkepasienter, for det er forholdsvis lett fysisk.. klarer ikke sitte så lenge av gangen pga bekkenet mitt, så da blir det litt av hvert.. har veldig selvstyrt jobb til vanlig også jeg..
God natt! Hopper snart til køys jeg også.God natt alle sammen![]()
Natta! Sov godt!God natt alle sammen![]()
Hehehe.. tja.. har en bassenggruppe en gang per uke hvor jeg trener selv i vannet ogsåDriver du med selvbehandling også, da?![]()
Oi.. høres fint ut! Har du link/bilder?
Det blir nok kjempefint![]()
![]()
Her er bilder av stoffene. Skyene på det hvite stoffet er ca. 5 cm lange.
Det hørtes veldig bra ut! Har selv vært på bassengtrim noen ganger, men det passer alltid så dårlig fordi det er 45 minutters kjøring dit, og jeg rekker nesten aldri ut rett etter jobb. Nå er jeg ikke sikker på om et er noe vits å melde seg på nytt kurs, er bare en mnd til termin.Hehehe.. tja.. har en bassenggruppe en gang per uke hvor jeg trener selv i vannet ogsådet hjelper jo... ;-)
God natt og sov godt!God natt alle sammen![]()
Det gjør jeg også! Jeg har kjøpt noe som heter Jersey, som er veldig mykt og med litt stretch.Det blir nok kjempefintmå se om jeg finner en stoffbutikk i nærheten.. liker helst å ta på stoffet jeg skal kjøpe.. ;-)
Skjønner.. da er det jo kort tid igjen ja.. vet det er et tilbud her i byen som jeg tenkte å benytte meg av hvis jeg ikke får fortsatt på jobb..Det hørtes veldig bra ut! Har selv vært på bassengtrim noen ganger, men det passer alltid så dårlig fordi det er 45 minutters kjøring dit, og jeg rekker nesten aldri ut rett etter jobb. Nå er jeg ikke sikker på om et er noe vits å melde seg på nytt kurs, er bare en mnd til termin.
Det er nok deilig, men litt vanskeligere å sy(?) Og få pent(?) Siden det er elastisk.. har du en bra maskin som har egne sømmer for elastisk stoff?Det gjør jeg også! Jeg har kjøpt noe som heter Jersey, som er veldig mykt og med litt stretch.
Kanskje du kan delta som pasient på jobben, altså en av de som går på treningen, mens en av de andre fysioene holder kurset? Det hadde jo vært greitSkjønner.. da er det jo kort tid igjen ja.. vet det er et tilbud her i byen som jeg tenkte å benytte meg av hvis jeg ikke får fortsatt på jobb..