Felles skravle 2015

Kanskje du kan delta som pasient på jobben, altså en av de som går på treningen, mens en av de andre fysioene holder kurset? Det hadde jo vært greit :D
Hehe.. bedre å gå her i byen hvor jeg kan gå ned og ikke kjøre i 40min.. den gruppa jeg har er ikke for gravide egentlig.. er andre plager..

Det er nok deilig, men litt vanskeligere å sy(?) Og få pent(?) Siden det er elastisk.. har du en bra maskin som har egne sømmer for elastisk stoff?
Tja, vet ikke helt hva maskinen min er god til. Får heller få litt hjelp av min mor, syoraklet, hvis jeg ikke får det til ;).. Får ta det litt som det kommer. De på stoffbutikken hadde i allefall klart å sy et slikt av det samme stoffet som jeg kjøpte.

Hehe.. bedre å gå her i byen hvor jeg kan gå ned og ikke kjøre i 40min.. den gruppa jeg har er ikke for gravide egentlig.. er andre plager..
Aha, jeg skjønner. Og med 40 minutters kjøring til jobb skjønner jeg hvis det kanskje ikke frister.

Tja, vet ikke helt hva maskinen min er god til. Får heller få litt hjelp av min mor, syoraklet, hvis jeg ikke får det til ;).. Får ta det litt som det kommer. De på stoffbutikken hadde i allefall klart å sy et slikt av det samme stoffet som jeg kjøpte.
Ok, det går nok bra.. mulig det er mer elastiske stoffer som er problem.. jeg har jo bare lest nå som jeg leita etter symaskin..

Ok, det går nok bra.. mulig det er mer elastiske stoffer som er problem.. jeg har jo bare lest nå som jeg leita etter symaskin..
Sjekket merkelappen, var bare 8 % stretch, selv om det kjennes ut som mer. Håper det går bra :)

Der var topp 100-listen oppdatert og jeg har klatret 40 plasseringer :D :D Da kan jeg si god natt med god samvittighet!

Godnatt - må vel sove litt før jobb imorra kl 9:30.. sov godt :-)

God natt jenter. Endelig kjøpt tråd. Skal prøve meg på babynest i morgen om jeg gidder. Har både fysiobehandling og kafedate imorgen på dagtid, må vell være noe ork igjen til senere vil jeg tro. Vet at badet roper om å bli vasket, men det kan utsettes ENDA en dag :D
Natta :)

God morgen.

Glad jeg kom meg tidlig i seng i går, det må gjentas. Jeg trenger søvn

God morgen.

God morgen:) her er jeg tydeligvis utkvilt.

Drømte jeg fødte (igjen), og at jeg tydligvis besvimte eller blacka ut. Når jeg våknet holdt sambo henne. Men jeg fikk ikke vite noe. Ikke hvs hun veide, hvor lang, om det faktisk var jente, fikk ikke vite noe om fødselen jeg ikke husket heller.

Rare fantasien...!

God morgen.

Drømte jeg fødte (igjen), og at jeg tydligvis besvimte eller blacka ut. Når jeg våknet holdt sambo henne. Men jeg fikk ikke vite noe. Ikke hvs hun veide, hvor lang, om det faktisk var jente, fikk ikke vite noe om fødselen jeg ikke husket heller.

Rare fantasien...!
God morgen jenter:). Ha en fin dag på jobb:)

Hvilke dager har du fri? Hvor lenge jobber du de andre dagene ?
Fra neste uke blir det fri tirsdag og torsdag.
De andre dagene avpasser jeg lengden på med dagsformen, møter og når jeg skal til fysio.

God morgen.

Rare fantasien...!
God morgen jenter:). Ha en fin dag på jobb:)
God morgen! Håper dere har sovet godt!

God morgen! Håper dere har sovet godt!
Sovet... Så som så.

Sånn.
1420700918742.jpg

Ca klokka to var jeg på badet og vasket min sønn og fikk på ham ren truse etter et uhell.

Ca fem kom min datter inn i sengen vår, og etter det føler jeg ikke at jeg sov så rolig egentlig.

Back
Topp