Felles skravle 2015

Jeg skal på trx trening og samtale med pt etterpå:). Så er det hjem og gjøre rent 1 etg:). Hva skal du?:)
Kom nettopp på jobb og jobber til 3 ca.. så har jeg litt ærend jeg må gjøre i kveld og imorra før vi reiser til trondheim i helga :-) spennende med pt samtale da!

Kom nettopp på jobb og jobber til 3 ca.. så har jeg litt ærend jeg må gjøre i kveld og imorra før vi reiser til trondheim i helga :-) spennende med pt samtale da!
Koselig med tur da:). Skal dere besøke noen? Ja, det er greit å få et treningsopplegg som passe bekkenet og nakke smerter:)

Koselig med tur da:). Skal dere besøke noen? Ja, det er greit å få et treningsopplegg som passe bekkenet og nakke smerter:)
Ja, skal besøke sambos bror m familie.. de flyttet dit i høst, så blir første besøk i nytt hus :-) må finne ut om jeg trenger noe på ikea el no..

Ja, skal besøke sambos bror m familie.. de flyttet dit i høst, så blir første besøk i nytt hus :-) må finne ut om jeg trenger noe på ikea el no..
Det blir jo kjekt

Ja, blir det.. eneste nærme familie vi ikke fikk sett i jula, så da er det koselig å ta en tur
Det skjønner jeg.

Vi traff ikke svigerfar med familie. Vi får se når vi kommer oss en tur. Påske? Da vil jeg egentlig heller gå på ski om det et snø på fjellet... Vi får se

God morgen! Ja, jeg har sovet lenge i dag. Soving er skikkelig undervurdert!

Det skjønner jeg.

Vi traff ikke svigerfar med familie. Vi får se når vi kommer oss en tur. Påske? Da vil jeg egentlig heller gå på ski om det et snø på fjellet... Vi får se
Hehe.. ja, prøver å få påske på fjellet vi og.. spørs nå mindre enn en måned før termin da..

Hehe.. ja, prøver å få påske på fjellet vi og.. spørs nå mindre enn en måned før termin da..
Vi tar bare dagsturer på fjellet, altså. Holder basen hjemme

Vi tar bare dagsturer på fjellet, altså. Holder basen hjemme
Skjønner.. vi har hytte og det samme har mamma og pappa.. så blir nok vår hytte i tilfelle i år.. bare 1,5 t fra ålesund sykehus og 2 t fra molde sykehus.. får se om vi tør..

Skjønner.. vi har hytte og det samme har mamma og pappa.. så blir nok vår hytte i tilfelle i år.. bare 1,5 t fra ålesund sykehus og 2 t fra molde sykehus.. får se om vi tør..
Spørs vel mest om det er bilvei helt frem...

Vi har ikke tilgang på hytte, hadde vi det hadde vi vært der, tenker jeg

Spørs vel mest om det er bilvei helt frem...

Vi har ikke tilgang på hytte, hadde vi det hadde vi vært der, tenker jeg
Bare 50 m fra vei, så det går jo greit..

Bare 50 m fra vei, så det går jo greit..
Jeg fikk så lyst på hytte til påske at jeg endte på finn.

Never mind at jeg resten av året ikke liker å gå i fjellet...

Back
Topp